וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא עזורי מונה למאמן הפועל כפר סבא

22.5.2011 / 17:01

המאמן חתם בקבוצה לשני המשחקים מול הפועל פתח תקוה, כשעל פי סיכום בעל פה, צפוי להמשיך גם בעונה הבאה

גיא עזורי סיכם היום (ראשון) בהפועל כפר סבא וידריך אותה בצמד המשחקים הקרוב מול הפועל פתח תקוה. במועדון החליטו לפנות לעזורי ולנסות לסכם איתו בעקבות בעיות במשא ומתן עם יובל נעים, שמחזיק במענק הישארות של 100 אלף שקל בפתח תקוה, ועם אורי מלמיליאן. כפר סבא דחתה את מועד פתיחת האימון לשעה שש על מנת שעזורי יוכל להעבירו. כבר מחר (שני) יתקיים האימון המסכם לקראת משחק המבחן הראשון.

עזורי הגיע לפגישה עם הבעלים הראל רייכמן והיו"ר ישראל בן יהודה בסיומה חתם רשמית על החוזה, שיעבור מחר בבקרה. בשלב ראשון עזורי ידריך את הקבוצה בשבוע הקרוב בשני משחקי המבחן (שלישי ושישי), אולם על פי סיכום בעל פה בין הצדדים, הוא עשוי להמשיך גם בעונה הבאה.

עזורי, 48, פתח את העונה כמאמן הפועל אשקלון, אך סיים את תפקידו בחודש מארס אחרי הסכסוך המתוקשר עם הבעלים פרוספר אזגי. כפר סבא תהיה התחנה החמישית בקריירת האימון שלו אחרי בית"ר ירושלים, הפועל באר שבע, מכבי פתח תקוה ואשקלון. אגב, כמאמן אשקלון עזורי השיג שני ניצחונות על הפועל פתח תקוה העונה, 1:3 באשקלון ו-0:2 באצטדיון רמת גן.

כזכור, כפר סבא פיטרה את מאמנה בשנתיים האחרונות, תומר קשטן, מיד אחרי משחק הנעילה של הליגה הלאומית בו סיימה ב-1:1 עם הפועל רעננה. התוצאה הורידה את הירוקים, שנראו בדרך הבטוחה לליגת העל לפני הקיזוז, למקום השלישי ושלחה אותם למבחנים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully