וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאיר כהן: "רציתי שדראפיץ' ואבו סלאח יירדו"

22.5.2011 / 11:51

שוער ראשל"צ לא שוכח: "היום אני מודה לסכנין שהעיפה אותי, ועכשיו מאיר כהן בליגת העל והאנשים שתקעו לי סכין הלכו הביתה"

מאיר כהן חגג ביום שישי ניצחון כפול: אחד בחגיגות העלייה של ראשון לציון לליגת העל, השני – ניצחון על סלובודאן דראפיץ' וחסן אבו סלאח, האנשים שזרקו אותו מסכנין. "מי שמכיר אותי אני לא מסלף דברים, אומר רק את האמת בפנים", אמר הבוקר כהן, "אם דראפיץ' היה נשאר הייתי רוצה שסכנין תרד ליגה. התפללתי שזה יקרה בזמן שהוא נשאר שם. רק בשבילו, וגם בשביל חסן אבו סלח. האיש שנתן לו יד להעיף אותי. שניהם פגעו בקבוצה. אבל העונה נגמרה ותראו איזה פלא. מאיר כהן חוזר לליגת העל, שני האנשים שתקעו לי סכין מחוץ לסכנין. הכל זה מלמעלה".

"ברגע שדורה הגיע ומאזן לקח את הקבוצה, רציתי שהם יישארו. גם בשביל האוהדים. אני אוהב את שלומי דורה ולכן החזקתי אצבעות. מאזן גנאים זה אבא שני שלי שנלחם בשבילי", המשיך כהן. "דראפיץ' ואבו סלאח פגעו בקבוצה, סכנין לא הייתה נשארת איתם. אתמול ראינו מעל 6,000 אוהדים בדוחה, קרנבל. בתוכי חשבתי לעצמי 'מעניין מה יקרה אם נתמודד מולם במבחנים'. ידעתי שאם נגיע למבחנים איתם יהיה לנו קשה. חשבתי על זה, אי אפשר לשקר. כל האנשים שמסביבי רצו שזה יקרה. הייתי קפטן של הקבוצה, לא רציתי שיהיה משחק ביני לבינם. ברגע שדראפיץ' פוטר, השגתי את שלי".

במבט לאחור, כהן מבין שהעובדה שנזרק מסכנין רק עשתה לו טוב. "היום אני מודה לסכנין שהעיפו אותי. נתתי שנה גדולה בראשון ובאתי להם משום מקום. זה גרם לי לחייך ולרצות יותר לשחק. אחרי חודש וחצי של מאבקים, לא היה בא לי לראות כדורגל. אחרי ראשון, חזר לי חיוך". על השאלה האם הוא מתכוון לפרוש כעת ענה: "פורש? אני? אני עוד צעיר, רק בן 39. ואן דר סאר בן 40, אז אני רק בתחילת הדרך שלי. אני יכול לגלות שראשון הציעה לי להמשיך עוד עונה. יש לי שתי הצעות מהלאומית, מקבוצות שרוצות לעלות בעונה הבאה. נשב ונראה מה עושים".

"מה שהכי כואב לי זה שאני הבאתי את דראפיץ' בזמן שחברי ההנהלה נסעו כבר לסגור עם מאמן אחר", סיכם השוער מה עבר עליו בדוחה. "הבעיה היא שאין לו כוח בקבוצה והוא לא יכל לוותר עליי בלי חסן, ולכן כעסתי עליו. ברגע שלא וויתרתי על 25 אחוז בשער ולא על סרט הקפטן זה פגע לחסן בכבוד".

לכהן קשה להתעלם ממה שקרה במחזור האחרון. "הייתי בטוח שנגיע למבחנים. במשחק האחרון היה קשה לי להאמין שרעננה תצא תיקו ונעלה, זה הדבר היחיד שהפתיע אותי. למה? לא חשבתי שרעננה תיתן את המשחק, אבל אני מודע לכך שקבוצות שצריכות נקודות הן משיגות אותן בכוח. אחרי הטראומה בעונה שעברה, הייתי בטוח שכפר סבא תנצח. כל הכבוד לרעננה, הם חבורה של מקצוענים. כפר סבא? אם הם לא ניצחו את המשחק הזה, לא מגיע להם לעלות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully