וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עדי אלישע צפוי לבקש לעזוב את קרית שמונה

הדס גרינברג

22.5.2011 / 11:34

ההגעה הצפויה של ג'ון קולמה גרמה לקשר הצעיר לרצות לחפש הזדמנות במקום אחר. גם השוער דני עמוס בדרך החוצה

קשרה של עירוני קרית שמונה, עדי אלישע, צפוי לבקש לעזוב את הקבוצה. לאלישע אמנם יש חוזה לעונה הבאה עם אופציה לעונה נוספת, אך לאור העובדה שבריאן חרסיסיץ' וג'ון קולמה יאיישו את הקישור האחורי בעונה הקרובה אלישע שוקל את עתידו במועדון. בחלק הראשון של העונה קיבל הקשר הצעיר את ההזדמנות מרן בן שמעון, אך בהמשך הוא מיעט לקבל דקות משחק. החתמת שני הזרים בעמדה בה הוא משחק, טרפה את הקלפים מבחינתו. אלישע בן ה-20 עשה השנה התקדמות שהביאה אותו עד לנבחרת הצעירה, כשבליגה הוא רושם מאזן של שלושה שערים ובישול.

אורי שטרית ואופיר חמו נמצאים גם הם בדרך החוצה מקרית שמונה והם כבר קיבלו מסר כזה מהמועדון. בקרית שמונה רוצים לראות את השוער גיא חיימוב ממשיך, אבל צריכים לקבל לכך אישור ממכבי תל אביב ממנה הוא מושאל. נראה כי מכבי לא תעמוד בדרכו וחיימוב ימשיך לעמוד בין הקורות של הקבוצה גם בעונה הבאה.

השוער דני עמוס, ששיחק העונה ברוטציה לצדו של חיימוב, מחפש כעת קבוצה. עמוס הבין השנה כי על אף שהוא גדל במועדון, בקבוצה מעדיפים את חיימוב ולכן צפוי לעזוב. עמוס קיבל העונה את אפודת השוער ב-11 משחקים בהם ספג 12 שערים וירד מנצח רק בשלושה מהם. בימים הקרובים צפויה התפתחות בגזרת בלם הפועל עכו איציק כהן, בו מעוניינת קרית שמונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully