וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: דאבל אס

22.5.2011 / 11:18

טים לינסקאם חזר ליכולת הווינטאג' עם השבתה של מחבטי אוקלנד ב-0:3 של סן פרנסיסקו, קליף לי נצץ בפילדלפיה

טים לינסקאם שחקן סן פרנסיסקו ג'איינטס. Ben Margot, AP
ככה אנחנו מכירים אותך. לינסקאם/AP, Ben Margot

כשטים לינסקאם, המגיש האס של סן פרנסיסקו, נכנס למוזה, אי אפשר לעצור אותו. לאחר פתיחה בינונית בשבוע שעבר, לינסקאם חזר לגבעה מול אוקלנד ולא בזבז זמן. תשעה אינינגים, שישה סטרייקאאוטים ושלוש חבטות חובה בלבד העניקו לביג טיים טימי ג'ים ניצחון 0:3 ויתרון 2.5 משחקים על קולורדו, שהפסידה במילווקי 3:2.

גם קליף לי יצא תותח, כשעם שמונה אינינגים ועשרה סטרייקאאוטים לא אפשר לטקסס ריינג'רס מרחב נשימה, פילדלפיה ניצחה 0:2. בוסטון פתחה עם אלפרדו אסבס, שהוליך אותה ליתרון 1:3 על שיקגו קאבס, אבל הקאביז ניצלו הגשה גרועה של מאט אלברס והגנה איומה באינינג השמיני, שמו שמונה ריצות על הלוח וניצחו 3:9.

איי ג'יי בארנט הגיש שישה אינינגים ושליש והוביל את ניו יורק יאנקיז לניצחון, כשהפסים נעזרים בארבעה הומרים, אחד מהם של קרטיס גרנדרסון, ה-15 שלו העונה. קליבלנד גברה על סינסינטי 1:2, פלורידה שוב עברה את טמפה ביי, הפעם 3:5, שיקגו וייט סוקס גברה על לוס אנג'לס דודג'רס 2:9.

חוזה באוטיסטה לא נרגע. שחקן הבסיס השלישי של טורונטו חבט לשני הומרים וסייע לקבוצתו לעבור את יוסטון 5:7. מייקל פינדה הסנסציוני סילק בסטרייקאאוט תשעה חובטים בשבעה אינינגים, סיאטל ניצחה את סן דייגו 0:4. פיטסבורג הכניעה את דטרויט 2:6, בולטימור גברה על וושינגטון 3:8, אריזונה הכניעה את מינסוטה 6:9, אטלנטה הנחילה לאיינג'לס הפסד ביתי 4:5 וג'ייק ווסטברוק רשם שמונה אינינגים טובים ב-0:3 של סנט לואיס על קנזס סיטי.

קליף לי שחקן פילדלפיה פיליז. H. Rumph Jr., AP
כשהוא ביכולת כזו, הוא בלתי נגיע. לי/AP, H. Rumph Jr.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully