וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל עכו: אלי כהן צפוי להמשיך על הקווים

הדס גרינברג

22.5.2011 / 11:25

ההישארות המסתמנת של המאמן צפויה לסייע להשארת שחקני מפתח. איציק כהן עשוי לעבור למכבי חיפה, פלצ'וק עשוי להישאר

מאמן הפועל עכו אלי כהן, נפגש בסוף השבוע פעם נוספת עם יו"ר הקבוצה ציון ויצמן, בקשר לתוכניות לעונה הבאה. בפגישה התגלו פערים כספיים בין הצדדים, אך הם פעוטים והשניים מעוניינים בהמשך ההתקשרות ביניהם. בימים הקרובים צפויה להתקיים פגישה נוספת בין הצדדים ובה יסכם כהן סופית את תנאיו. מדובר בשינוי של 180 מעלות ביחסים ביניהם, אחרי שכשלושה שבועות לתום העונה היה נתק מוחלט בין השניים.

הקשר הטוב בין המאמן לשחקני הקבוצה, עשוי להשאיר שחקנים ששקלו לעזוב לקבוצה אחרת בעונה הבאה במידה והוא יעזוב. היום צפויה להתקיים שיחה בין סוכנו של הבלם איציק כהן, גלעד קצב, לבין היו"ר באשר לרצונו של כהן להתקדם לקבוצה אחרת. כהן מחזיק בהצעות מהפועל באר שבע וקרית שמונה כאשר גם מכבי חיפה נמצאת בתמונה. במידה ומגעים עם חיפה יבשילו, הסכומים המעורבים צפויים להיות נמוכים לעומת אלה שידרוש ויצמן מקבוצות אחרות, לאור העובדה שהירוקים עובדים בשיתוף מלא עם ויצמן ומשאילים לו שחקנים מדי עונה (העונה שיחקו המושאלים מוחמד כליבאת, ליעד אלמליח, ואלכס זהבי).

הבלמים פידליס דימקאו וגבע ברקאי ימשיכו בקבוצה בעונה הקרובה, ואיתם גם השוער דודו גורש שסיכם את תנאיו. לאחר החתמת המאמן אלי כהן יחליט המאמן האם לממש את האופציה שיש לקבוצה לעונה הבאה על ניקולס פלצ'וק ולואיס זומא. בעכו מעוניינים לראות גם את בן בנימין ממשיך, אך סוכנו של הקשר שסיים את חוזהו במועדון, אבי נמני, מחפש לו קבוצה חדשה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully