וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מלמיליאן סירב, נעים והוכנבוים מועמדים לכפר סבא

22.5.2011 / 9:09

בכפר סבא פתחו בשיחות עם אורי מלמיליאן, ולאחר שאלה לא צלחו שבו לאופציית נעים ומנסים להחתימו. גם עזורי בתמונה

יובל נעים נפגש לפנות בוקר (ראשון) עם בעלי הפועל כפר סבא הראל רייכמן, אלא שבעיה תקנונית מונעת ממנו לאמן שם. מתברר כי הבקרה התקציבית תערים קשיים על החתמתו משום שלמאמן יש מענק הישארות בגובה 100 אלף שקל בחוזה שלו בפתח תקוה, ממנה פוטר לא מזמן, מה שגורם לטענת גורמים במערכת לניגוד אינטרסים. עם זאת, לאחר שהקבוצה פנתה לאורי מלמיליאן והמו"מ לא צלח, בכפר סבא מתכוונים להמשיך ולנהל משא ומתן עם נעים ולפנות במקביל גם לירון הוכנבוים, שעד לאחרונה אימן את הפועל רמת גן שירדה ללאומית. גם גיא עזורי נמצא בתמונה

מוקדם יותר מסר היו"ר ישראל בן יהודה: "נפגשנו עם יובל ואני מאוד רוצה אותו, אבל יש גם נהלים". גורם בקבוצה הוסיף: "לכולם כאן ברור שצריך מאמן לעונה הבאה, ולא רק לעונה הנוכחית. הכי קל יהיה למנות את נעים, אבל אנחנו לא רוצים בעיות עם הבקרה וננסה לברר את העניין לעומקו. ננסה לסכם עם מאמן חדש היום".

אפשרות נוספת שעלתה היא שאייל ברקוביץ' יעזור לקבוצה בשבוע הקריטי שלה במשחק המבחן, אך הוכנבוים יעמוד בפועל על הקווים. לפני כן חשבו בקבוצה על אופציה של שילוב בין ברקוביץ' לעופר מזרחי על הספסל, אך האחרון התנגד לכך בתוקף. מזרחי, יש לציין, נמצא במגעים מתקדמים עם מכבי חיפה לגבי אימון קבוצת הנוער.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully