וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: "המאבטחים של סכנין איימו עלינו"

21.5.2011 / 23:48

בבית"ר ירושלים המומים מקבלת הפנים בדוחא: "היו פה פיצוצים כמו במלחמה, לא ייאמן שבימינו ככה נראה הכדורגל בישראל"

בבית"ר ירושלים קיבלו היום (שבת) באכזבה גדולה את ההפסד לבני סכנין, 1:0 במסגרת המחזור האחרון בליגת העל. אחרי שבשנה שעברה בית"ר הפסידה במחזור האחרון להפועל תל אביב והעניקה לה אליפות, הפעם בית"ר הפסידה ליריבה מושבעת אחרת, שוב ממש לפני הסיום, ושוב ראתה חגיגות אמוציונליות על חשבונה. אבל בבית"ר לא היו נסערים רק בגלל ההפסד (השני שלה ברציפות), אלא בעיקר בעקבות האווירה באיצטדיון דוחא, ועל קבלת הפנים האלימה שלטענת אנשי בית"ר קיבלו אנשיה.

גורם בבית"ר אמר היום ש"לא ייאמן שזה הכדורגל. 300 יסמניקים מחכים לנו בהגעה לסכנין, המאבטחים שלהם מקללים את רוני לוי ומאיימים ואומרים לו שהוא לא ייצא מכאן. באמצע המשחק זורקים למשחק כל מיני נפצים וזיקוקים ועושים פיצוצים כמו במלחמה. בדקה ה-80 מוציאים את אוהדי בית"ר מחשש לביטחונם דרך שביל עפר. ספ בלאטר היה השבוע בארץ, חבל שהוא לא הגיע לדוחא היום".

על המשחק עצמו אמר שחקן במועדון: "אלון יפת לא עמד בלחץ. כל מצב שהיה בו ספק הוא נכנע ללחץ הקהל והלך עם סכנין. הייתה פה אווירה של הפגנה ולא של כדורגל. דקה עשירית פותחים ממטרות לכמה דקות, באמצע המשחק יש נפצים, זיקוקים ופיצוצים בכל מקום במגרש. לא להאמין שאנחנו במגרש כדורגל. פתאום חלק מהאורות באיצטדיון לא עובדים והיה קשה לראות עם כל מה שהלך שם, פשוט שערוריה. בושה שבכלל המשחק הזה מקבל ערך ספורטיבי. אם היו קורים כאלה דברים בטדי היו הורגים את בית"ר אבל כשאנחנו עוברים את זה בסדר. בטח הפועל פתח תקוה יבכו מחר ויגידו שהיינו לא ספורטייביים אז שיידעו שהתאמצנו ונתנו הכל אבל היו פה הרבה דברים שלא קשורים לכדורגל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully