וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כפר סבא פנתה גם ליובל נעים: תדריך אותנו במבחנים

21.5.2011 / 22:09

האם המאמן יעמוד על הקווים במשחקי המבחן מול קבוצתו לשעבר הפועל פ"ת? גורם בכפר סבא: "הוא ואלי כהן מועמדים"

מאמן הכדורגל יובל נעים הצטרף לרשימת המועמדים לאימון כפר סבא יחד עם אלי כהן. כבר הערב (שבת) פנתה הקבוצה לנעים, לקראת האתגר הגדול שעומד בפניה. המאמן החדש יחליף בתפקיד את תומר קשטן, בנו של מאמן בני יהודה והמאמן הלאומי לשעבר, שפוטר אמש מתפקידו לאחר שלא הצליח להעפיל ישירות לליגת העל, בתום העונה הסדירה.

כזכור, הבעלים הראל רייכמן אישר עוד אתמול: "אמרתי בראיון אצלכם שהדבר הראשון שאני אעשה אם נעלה ליגה זה יהיה לשבת ולסגור עם תומר, אבל לצערי לא הצלחנו להעלות. ההחלטה על הפיטורים של תומר הייתה מאוד לא קלה לי ולשאר חברי ההנהלה. לצערי הרב, אני לא יכול להחליף 24 שחקנים, ובלב כבד החלטנו להיפרד מתומר". יש לציין כי עוד בסוף השבוע התקבלה בהנהלה החלטה עקרונית להיפרד מקשטן, והשם הראשון שעלה כמועמד היה אלי כהן, מאמנה על הפועל עכו בעונה החולפת.

עוד לפני המינוי, התייחסו בהפועל כפר סבא לקבוצה מולה תתמודד במבחנים, הפועל פתח תקוה. "יחד עם המאמן החדש נעשה הכל כדי לנצח", אמרו בקבוצה. "מגיע לאוהדים שלנו פיצוי על כל מה שקרה להם העונה. לחשוב שבמחזור ה-30, לפני הקיזוז, הובלנו ב-13 נקודות ואיבדנו את זה, זה כמעט בלתי נתפס. החלפת מאמן היה דבר מתבקש מבחינתנו. נקווה שיחד איתו נחזור לליגת העל". אוהדי כפר סבא מתכוונים להגיע בהמוניהם כדי לתמוך בקבוצה בשני המשחקים החשובים, הראשון ביום שלישי, והשני בשישי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully