וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרוספר אזגי: "לא הגענו למשחק הכי חשוב שלנו העונה"

21.5.2011 / 22:05

הבעלים של אשקלון התייחס לתבוסה להפועל פ"ת ולירידת הליגה. מחפוד: "אחרי שספגנו את השער הראשון נשברנו"

הפועל אשקלון ירדה הערב (שבת) לליגה הלאומית אחרי עונה אחת בליגה הלאומית. הקבוצה של אלי מחפוד עשתה את זה בצורה הכי פחות אלגנטית שיש, כשהובסה 3:0 על ידי הפועל פתח תקוה בביתה במסגרת המחזור ה-35 והאחרון בליגת העל. הקבוצה הדרומית, שספגה העונה את כמות השערים הגדולה ביותר בליגה (66), נראתה פשוט אומללה וגם איבדה את הראש כשרביד גזל ספג כרטיס אדום וגם הקהל התקוטט עם אוהדי היריבה.

"אני מאוכזב מהתוצאה", סיכם המאמן אלי מחפוד, "הצלחנו לעשות שינוי בשבועות האחרונים, אבל זה לא הספיק. אין לנו סגל רחב וכשחסרים שחקנים כמו רביד גזל ומחמוד עבאס זו בעיה גדולה. פתח תקוה שלטה במשחק ואחרי הגול הראשון שספגנו השחקנים נשברו כי במצב הזה היינו צריכים לכבוש פעמיים. מאוד נהניתי באשקלון ואני מקווה שיעשו את הכל כדי להחזיר אותה לליגת העל".

הבעלים פרוספר אזגי אמר: "לא הגענו למשחק האחרון והכי חשוב שלנו. אלה השחקנים שיש לנו ויכול להיות שטעינו בבניית הסגל. החלפנו מאמן כשראינו שאי אפשר להמשיך והמאמן אמר שהוא יילך אם יפסיד לבאר שבע, אבל לא עשה את זה בגלל שהוא רצה את הכסף. מחפוד? כרגע אנחנו לא מדברים עם שחקנים ומאמנים על העונה הבאה. אני רוצה לשבת עם עצמי ולקבל החלטות. צריך הרבה אנרגיות וכסף בקבוצת כדורגל ואני נתתי את הדברים האלו למרות הלכלוכים של כמה אנשים שהפסיקו לקבל כרטיסים בחינם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully