וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: זה הזמן לטבוח

21.5.2011 / 11:27

ג'ייסון וורת' ירה לשני הומראנס ב-5:17 של וושינגטון על בולטימור, ניצחון שביעי ברציפות לבוסטון ב-5:15 על הקאבס

רבים הרימו גבה כשג'ייסון וורת' קיבל בחורף האחרון חוזה של 126 מיליון דולר לשבע שנים בוושינגטון, אבל לאט-לאט האאוטפילדר מצליח לענות למלעיזים. הלילה (בין שישי לשבת) הוא עשה זאת עם שני הומראנס ב-5:17 העצום על בולטימור בפתיחת משחקי האינטרליג. מאזנו העונתי עומד על שמונה הומרים, כש-17 הריצות הן שיא מועדון מאז המעבר לבירה ב-2005.

בוסטון ממשיכה את מסע ההצלחות שלה, ומרוחקת חצי משחק בלבד מפסגת ה-AL מזרח. הרד סוקס הביסו את שיקגו קאבס 5:15 וזכו בניצחונם השביעי ברציפות. הם סגרו מרחק מטמפה ביי, שנוצחה 5:3 על ידי פלורידה, ומניו יורק יאנקיז, שהפסידה 2:1 לניו יורק מטס. אר איי דיקי עשה את העבודה במטס עם שישה אינינגים ושישה סטרייקאאוטים, כשקבוצתו עומדת על מאזן חצוי (22:22).

לאחר מרתון של 14 אינינגים גברה מילווקי על קולורדו 6:7. קליבלנד עברה את סינסינטי 4:5, סיאטל ניצחה בסן דייגו 1:4 עם הצגה של שמונה אינינגים ותשעה סטרייקאאוטים של אריק בדארד. לוס אנג'לס דודג'רס עברה את שיקגו וייט סוקס בעשרה אינינגים, 4:6.

אלוויס אנדרוס מטקסס גנב את בסיס הבית, אבל מול רוי האלאדיי זה לא מספיק. הסיי יאנג של ה-NL רשם עוד הופעה אדירה של שמונה אינינגים ושבעה סטרייקאאוטים, פילדלפיה עברה את הריינג'רס 2:3. פיטסבורג מחצה את דטרויט המידרדרת 1:10, יוסטון גברה בטורונטו על הבלו ג'ייז 2:5, קנזס סיטי חזרה למאזן חצוי כשהשביתה את סנט לואיס 0:3, אריזונה הרגיעה את מינסוטה המתאוששת עם 7:8, סן פרנסיסקו נזקקה לעשרה אינינגים כדי לגבור על אוקלנד 1:2 ואת הפנינה הגדולה של הערב סיפק ארווין סנטנה מלוס אנג'לס איינג'לס, שעם תשעה ושבעה חיסל את אטלנטה 0:9.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully