וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דודי סלע זכה בצ'לנג'ר באוזבקיסטן: "היה שבוע טוב"

21.5.2011 / 9:43

שבוע אחרי הזכייה בדרום קוריאה, הישראלי הבכיר טייל לתואר שני העונה אחרי 2:6, 1:6 על גרג ג'ונס. ויינטרוב זכה ברמה"ש

דודי סלע ממשיך לנצל את עונת החימר כדי לקדם את עצמו בסבב דווקא על המשטחים הקשים. אחרי שזכה בשבוע שעבר בצ'לנג'ר בוסאן שבדרום קוריאה, הטניסאי הישראלי הבכיר, שמדורג 108 בעולם וישוב בשבוע הבא לאיזור המקום ה-90, השלים זכייה שנייה ברציפות, הפעם בצ'לנג'ר פרגנה שבאוזבקיסטן המחלק פרסים בסך 35 אלף דולר.

סלע, שדורג ראשון בטורניר ולא התקשה במהלך השבוע להדיח את היריבים שלו, שהשני שבהם מדורג במאייה השנייה, גבר בגמר על גרג ג'ונס האוסטרלי המדורג 272 בעולם, 2:6, 1:6 באחד המשחקים היותר חד צדדיים בטורניר. בזכות הזכייה, סלע מרוויח 5,000 דולר לצד 80 נקודות דירוג שיסייעו לו כאמור לשוב למאייה הראשונה בעולם. לאחר המשחק אמר סלע לוואלה! ספורט: "היה שבוע טוב. שיחקתי טוב יותר מבשבוע שעבר. אני מקווה שהמשחקים שניצחתי יכניסו אותי למומנטום טוב לקראת המשך העונה".

עבור סלע מדובר בניצחון עשירי ברציפות בסבב הצ'לנג'ר. סלע פתח את העונה לא טוב והתחיל את העונה עם שלושה הפסדים רצופים, כשהאחרון שבהם היה בסיבוב הראשון באליפות אוסטרליה הפתוחה. לאחר מכן הוא נעצר בסיבוב השני ביוהנסבורג וגם ההמשיך לא האיר לו פנים בטורנירי ממפיס ודלריי ביץ'.

בסן חוזה הגיע סלע לשמינית הגמר כשבהמשך הוא הודח כבר בסיבוב המוקדמות הראשון במיאמי. סלע חזר לעצמו בטורניר אתונה, בו הוא הגיע עד לחצי הגמר אז הפסיד לדמיטרי טורסונוב, אבל בבלגרד הוא הודח כבר בסיבוב הראשון, מה שדרדר אותו בדירוג למקום ה-147 בעולם ולפני היציאה לסבב הצ'לנג'ר.

אמיר ויינטרוב זכה בפיוצ'ר רמת השרון

אמיר ויינטרוב סיים היום שבוע מוצלח עם זכייה בפיוצ'ר רמת השרון (פרסים בגובה 10 אלף דולר) שהתקיים במהלך השבוע במרכז הטניס בעיר. ויינטרוב (1 בתחרות, 263 בעולם) פגש היום את דייויד רייס (3 בתחרות, 474 בעולם) וגבר עליו 3:6, 2:6 לעיני עשרות צופים ישראלים במשחק שנמשך 1:25 שעה.

ויינטרוב השיג שבירה ראשונה ועלה ל-1:3 במערכה הראשונה, כשבהמשך שמרו השניים על ההגשה עד לניצחון של ויינטרוב 3:6. את המערכה השנייה פתח ויינטרוב עם שבירה ושמירה ועלה ל-0:2. השניים שמרו על ההגשה עד לשבירה נוספת שהעלתה את הישראלי ל-1:4. בהמשך המערכה המשיכו ויינטרוב ויריבו לשמור על יציבות ושמרו על הגשותיהם עד לניצחונו של ויינטרוב עם 2:6.

"זה כיף גדול לשחק כאן בארץ ואני מאושר מהשבוע האחרון", סיכם ויינטרוב. "אני רוצה להודות למאמן שלי, שלמה צורף, ולאיגוד הטניס שעוזר לי". ליריבו בגמר, דייויס רייס, אמר ויינטרוב בבדיחות הדעת: "כל הכבוד על המשחק היום ונקווה שתגיע לאותו הישג גם בשבוע הבא". כזכור, בשבועיים הקרובים ייערכו שתי תחרויות גברים נוספות, האחת ברמת השרון והשנייה באשקלון.

  • עוד באותו נושא:
  • דודי סלע

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully