וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני סכנין - בית"ר ירושלים: "אנשים זוכרים רק את הסוף"

בסכנין מקווים להשכיח את העונה האיומה עם ניצחון שיבטיח הישארות, חלאיילה יפתח. בבית"ר מבטיחים להילחם: "זה מבחן"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
אין תמונה/מערכת וואלה, צילום מסך

טריוויה

* בתשעת הביקורים של בית"ר ירושלים באצטדיון דוחא הצליחה הקבוצה לצאת עם ניצחון פעמיים בלבד, כשהאחרון שבהם הושג לפני חמש שנים, עם 0:3 חלק, כשבהרכב הירושלמים שיחקו עוד היו"ר איציק קורנפיין ועוזר המאמן דוד אמסלם.

* עם זאת, לבית"ר ישנם שני ניצחונות חוץ על סכנין, כשהאחרונה אירחה את משחקיה בקרית אליעזר.

* בתשעת המפגשים האחרונים בין הקבוצות, ניצחה בית"ר רק פעם אחת.

* הניצחון הביתי הראשון של סכנין העונה היה בסיבוב השני, והוא הגיע מול... בית"ר.

* מאז הגעתו של שלומי דורה לסכנין היא הפסידה משחק אחד בלבד.

מפתחות והכנות

בני סכנין:

בקבוצה יודעים שניצחון בדוחא על יריבתם המושבעת יעניק להם בוודאות עונה נוספת בליגת העל, ומתכוננים למלחמה. בקבוצה מרוצים מקצב מכירת הכרטיסים, כש-4,000 אוהדים כבר הבטיחו את מקומם. קניית כרטיסים תתאפשר גם ביום המשחק בקופות האצטדיון. בסכנין הפגינו אופטימיות רבה, וסירבו להתייחס לשמועות על כך ששחקניו של רוני לוי לא התאמצו בהפסד להפועל אשקלון במחזור הקודם, זאת במטרה לפגוע בסיכויי ההינצלות של סכנין.

כמו בשבע שעבר, דובר הקבוצה וחבר ההנהלה מונדר חלאיילה שוב הגיע לדרבן את השחקנים באימון, ואמר: "בכל זמן יש רגעים שמחים ועצובים, ובשביל רגעים מיוחדים צריך אנשים מיוחדים. אתם הוכחתם בשבוע שעבר עד כמה אתם מיוחדים, ואני מקווה שתמשיכו את זה. תזכרו שמה שקובע אם הסיפור יהיה טוב זה תמיד הסוף, כי אנשים זוכרים רק את זה, אז בואו נעשה סוף טוב לעונה".

המאמן שלומי דורה, שלא מתכנן שינויים בהרכב שניצח את הפועל רמת גן במחזור הקודם, הוסיף לשחקנים: "הדבר החשוב ביותר זה להגיע מרוכזים ודרוכים למטרה, כולם מבינים את משמעות המשחק. אני סומך עליכם שתעשו את העבודה". חאלד חלייאלה, שהיה בספק למשחק, ערך ביום שישי אימון מלא ויפתח בהרכב.

בית"ר ירושלים:

את ההכנות של הקבוצה למשחק בדוחא אפשר לחלק לשניים. מצד אחד, השחקנים מאוד מוטרדים מהעובדה שלא קיבלו משכורות, וכן מאי הוודאות בנוגע לעתיד, מצד שני הצוות המקצועי דאג לפקס את השחקנים. באימון המסכם אמר רוני לוי לשחקניו: "צריך לסיים את העונה יפה. זה סוג של מבחן עבורנו ואנחנו צריכים לעבור אותו. חווינו עונה לא פשוטה, אבל בשנה הבאה נעבוד בקצב אימונים גבוה יותר ואתם צריכים להכין את עצמכם בהתאם".

שחקנים בקבוצה כבר מרגישים את הפגרה, והתחושה היא כי הקבוצה לא ממש מרוכזת במשחק הנעילה. אחד השחקנים אמר: "אנחנו נראים רע ולא מצליחים לחבר שלושה פסים השבוע. גם העונה המתישה וגם אי הוודאות מסביב משפיעים, אבל נקווה שהאצטדיון המלא של סכנין יכניס אותנו דווקא לפוקוס ויוציא מאיתנו את המקסימום, כי זה גם הכבוד שלנו כספורטאים".

לגבי ההרכב, לוי תקוע ללא מגן ימני, כאשר ליאור ראובן מוצהב ואלי דסה שוהה עם נבחרת הנוער, ולכן משה מישאלוב ישחק לראשונה העונה בתפקיד. מעבר לכך נראה כי משה בן לולו עשוי לפתוח במקום חן עזריאל בשל המשחק הפיזי שצפוי, ובנוסף המאמן מתלבט בין סטיבן כהן לשי חדד בחלק הקדמי.

יעמדו למבחן

בני סכנין: קוסטדין אזורוב

עד ינואר לקבוצה היתה מצוקה אמיתית בחוד, שמיעטה מאוד לכבוש. עם הגעתו של החלוץ הבולגרי שאחראי על לא מעט גולים מכריעים, נראה כי החלק הקדמי של הקבוצה השתפר מאוד. בשבוע שעבר אזורוב היה חלק עיקרי בניצחון על הפועל רמת גן, ובמשחק הנעילה, יותר מכל משחק אחר, תצטרך סכנין את חלוצה חד ברחבה כדי להישאר בליגה.

בית"ר ירושלים: אריאל הרוש

סכנין חייבת ניצחון, והיא צפויה לתקוף לאורך מרבית דקות המשחק. אריאל הרוש אוהב את הסיטואציות האלה, והוא יוכל להוכיח זאת במגרש בו אולי חווה את רגע המשבר הגדול ביותר שלו העונה במשחק הקודם בין הקבוצות, בו השמיט את הכדור שאחמד קאסום דחק לרשת שניצח לסכנין את המשחק.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

הרכבים משוערים

בני סכנין: מוחמד קנדיל, לואב כיאל, פטי יא יא, עלא אבו סאלח, מהראן אבו ריא, באסם גנאים, חאלד חלאיילה, נסטיה צ'ה, חמד גנאים, לירן כהן, קוסטדין אזורוב.

בית"ר ירושלים: אריאל הרוש, משה מישאלוב, כריסטיאן גונזאלס, תומר בן יוסף, אביריקן, קובי מויאל, דן אייבנדר, עידן טל, סטיבן כהן (שי חדד), סמואל יבואה, משה בן לולו (חן עזריאל).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully