וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: ג'יאמבי, זה אתה?

20.5.2011 / 10:24

ג'ייסון ג'יאמבי הוותיק הפציע עם שלושה הומראנס ב-1:7 של קולורדו בפילדלפיה. ניצחון שישי ברציפות לבוסטון

ג'ייסון ג'יאמבי שחקן קולורדו רוקיז. Gene Puskar, AP
מאיפה זה בא פתאום? ג'יאמבי/AP, Gene Puskar

ג'ייסון ג'יאמבי הוא כבר לא מה שהיה פעם, אבל מדי פעם החובט הוותיק מזכיר את יכולותיו על הצלחת. ג'יאמבי בן ה-40 עלה הלילה (בין חמישי לשישי) בהרכב קולורדו במקום טוד הלטון הפצוע והפך לשחקן המבוגר בהיסטוריה שיורה לשלושה הומראנס במשחק אחד. הוא סייע בכך לרוקיז לנצח בפילדלפיה 1:7. ג'וליס צ'אסין עזר מצד ההגשה עם שבעה אינינגים ותשעה סטרייקאאוטים.

בסן דייגו התקיימה מלחמת חורמה בין ארון הראנג מהפאדרס וכריס נארבסון ממילווקי, שבסיומה ניצח הראנג 0:1 לאחר שמונה אינינגים וארבעה סטרייקאאוטים לעומת שבעה ושליש וארבעה של יריבו. סנט לואיס עברה את יוסטון 2:4, ועם עוד הפסד של סינסינטי לפיטסבורג, 5:3, דילגה מעל הרדס כדי לתפוס את המקום הראשון ב-NL מרכז.

דילון גי מהמטס המשיך את מגמת השיפור בהגשה של הקבוצה, ועם שבעה אינינגים ושני שליש השאיר את וושינגטון ללא הבקעה. המטס ניצחו 0:1, הפעם השניה ברציפות שבה הם מותירים את הנשיונאלס על האפס. שמירה 14 לפרנסיסקו רודריגז. במיאמי ניצחה שיקגו קאבס 1:5 את פלורידה, אריזונה גברה על אטלנטה 1:2 וסן פרנסיסקו הכניעה את לוס אנג'לס דודג'רס 1:3.

ב-AL, ג'וש בקט היה קרוב להנחיל הפסד לג'סטין ורלאנדר מדטרויט, אבל הטייגרס השוו באינינג השמיני בבוסטון. זה לא מנע מקרל קרופורד מהרד סוקס לרשום סינגל על בסיסים מלאים באינינג התשיעי ולהביא ניצחון 3:4, השישי ברציפות של בוסטון שנראית הרבה יותר טוב. טמפה ביי הפסידה 3:2 בטורונטו, בעוד היאנקיז רומסים את בולטימור 2:13 עם שמונה ותשעה של סי סי סבאת'יה. הרייז בראש בית המזרח, משחק אחד לפני היאנקיז, 1.5 לפני בוסטון ו-2.5 לפני טורונטו.

שיקגו וייט סוקס המשיכה במסע ההתאוששות עם 2:8 על קליבלנד, שבעה אינינגים ושלושה סטרייקאאוטים לגאווין פלויד. קנזס סיטי גברה על טקסס 1:2, מינסוטה הלמה באוקלנד 1:11 ופינתה את תואר "הקבוצה הגרועה בליגה" לטובת יוסטון, סיאטל עברה את לוס אנג'לס איינג'לס 1:2.

קרל קרופורד שחקן בוסטון רד סוקס. Charles Krupa, AP
קרופורד והרד סוקס ממשיכים לטפס. איפה זה ייעצר?/AP, Charles Krupa

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully