וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מקורבי טביב: "מוני הראל מתנהג כמו שונא הפועל"

בעקבות פיצוץ עסקת המכירה של הפועל תל אביב לאלי טביב גויסו מקורבים שינסו לגשר בין הצדדים ולמנוע מהם ללכת לבתי משפט. בינתיים, גם האוהדים עברו לצד של טביב

כנראה שמסיבת עיתונאים דרמטית אחת לא הספיקה השבוע וגם הבוקר (שישי) עדיין לא ידוע מה יעלה בגורלה של הפועל תל אביב, בעיקר בכל מה שקשור להליך הבמבי, שביום רביעי האחרון היה נראה שהסתיים במכירת הקבוצה לאלי טביב. כזכור, טביב הסכים לשלם למוני הראל 6 מיליון שקלים על חלקו במועדון על פי הסכם הבמבי, אלא שאתמול ביטל הראל את הסכמתו למכירת חלקו. הראל החליט לעשות את זה לאחר שהצ'ק אותו העביר טביב נרשם לפקודת עורך דינו של מוני הראל, מה שאומר שזו ערובה עד אשר תתקבל הבוררות על חובות העבר של המועדון. המשמעות היא שסירוב שכזה יגרור את הפועל תל אביב למאבק משפטי, שעלול להביא להקפאת הליכים ופגיעה קשה בהכנות הקבוצה לעונה הבאה.

אתמול (חמישי) בערב כבר נודע הדבר למספר מקורבים למועדון ובהם קובי סידי, שכבר גישר העונה על מספר אירועים בהפועל תל אביב ונקרא לשוב ולהתערב בסכסוך הבלתי אפשרי בין הצדדים. סידי, שהוא היחיד שמקובל על שני הצדדים, ינסה להפעיל לחץ כדי להביא להסדר מיידי בין טביב להראל ולמנוע מהם להגיע לבתי המשפט, מה שללא ספק יקשה על הקבוצה להתכונן לעונה הבאה.

באותן שיחות אמר מוני הראל כי אם הכסף יעבור ישירות אליו, בלי הפיקדון לעורך דינו על מנת לשריין את הסכום לבוררות בין הצדדים על חובות עבר, הוא יעביר את חלקו במועדון ישירות לטביב ללא עיכובים. אם טביב ימנע מלעשות זאת, כנראה צפוי לשניים קיץ ארוך בבית המשפט.

אפשר להגיד שלראשונה אתמול התהפכו העמדות במועדון. אם עד אתמול הראל היה זה שמקובל יותר על האוהדים, לאחר ביטול הסכם המכירה דווקא טביב הפך לאיש הלגיטימי והראל קיבל את המעמד של האיש שדואג רק לעצמו ומחבל במועדון, כלשון האוהדים. מקרובי טביב הצטרפו לאותם האוהדים ואמרו: "אם מוני הראל היה באמת אוהב את הפועל, הוא היה מקבל את ההפסד שלו כמו גבר וזז הצידה. עכשיו חוץ מאגו על כך שאלי (טביב) הרדים אותו מבחינה עסקית, אין שום הגיון בטענות שלו. ככה מתנהג אוהד שדואג למועדון? ככה מתנהגים השונאים של הפועל. בדרך הזו הוא יפגע בקבוצה יותר מכל אחד אחר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully