וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גאידמק רוצה למכור את בית"ר, אבל מי יקנה?

19.5.2011 / 16:08

קבוצת אנשי עסקים בראשות משה דדש מעוניינת, אך עורכי הדין של אגיאר התערבו והעסק נתקע. גם רוכש אמריקאי בתמונה

הזיגזג בנוגע לבעלות על בית"ר ירושלים ממשיך. לאחר שבבית"ר ציפו במשך שבועות להבטחת ארקדי גאידמק להעביר כספים ולהמשיך להיות הבעלים בשנים הבאות, הבינו במועדון כי הכספים לא עוברים מכיוון שרצונו של הבעלים הוא למכור את הקבוצה. תחילה היה נראה כי הקבוצה תימכר לקבוצת אנשי עסקים בראשה עומד היו"ר לשעבר משה דדש, אך בעקבות מכתבים שהגיעו מעורכי הדין של גומא אגייאר בנוגע לטענותיו כי במידה שארקדי מוכר את הקבוצה רק הוא יוכל לרכוש אותה, החל דין ודברים בין עורכי הדין של הצדדים, מה שכרגע מעכב את עסקת המכירה. דדש אמר בנושא: "יש מגעים רציניים, אבל הם נתקעו בגלל הדרישות של אגייאר והטענות שלו. זה לא עניין שלנו אלא של עורכי הדין של הצדדים. ממה שאני הבנתי, אי אפשר למנוע את המכירה ומה שהוא יוכל לעשות זה רק לתבוע. צריך להמתין ולראות מה יהיו ההתפתחויות".

לטענת אנשי גאידמק, הועלתה אופציה נוספת של מיליונר יהודי אמריקאי אוהד בית"ר שצפוי להגיע לארץ בשבועות הקרובות ולפתוח במו"מ לרכישת הקבוצה. "יש אופציה של רוכש יהודי אמריקאי אוהד בית"ר שיגיע לארץ לנהל מו"מ בשבועות הקרובים" אמרו בסביבתו של הבעלים, אך לא פסלו את האפשרות שהקבוצה בכל זאת תימכר לקבוצת אנשי העסקים בראשות דדש. "אנחנו שומרים את כל האופציות פתוחות, היות שאין עדיין שום התפתחויות משמעותיות מעבר להתעניינות אנחנו בודקים את הכל וחושבים אך ורק על מה שיהיה טוב לבית"ר. צריך לחכות ולראות לאן הדברים יתפתחו. יש לנו את ההעדפות שלנו, אך בשורה התחתונה טובת בית"ר היא שתכריע למי הקבוצה תימכר". בבית"ר לא יודעים מהדברים וגאידמק ואנשיו לא משתפים את המועדון בנעשה מסביב, ולכן יש ערפל גדול סביב הנושא. חלק מההערכות היום היו כי גאידמק מנסה למשוך זמן נוסף עם העברת הכספים לתשלום המשכורות ובימים הקרובים צפויים להיות ספינים נוספים.

ללא קשר, בקבוצה מתכוננים למשחק האחרון של העונה בסכנין מתוך רצון לסיים את העונה בכבוד, על אף שנראה שהראש של חלק מהשחקנים כבר בפגרה. במשך השבוע שחקנים היו עסוקים יותר בנושא המשכורת שלא נכנסת ובתהיות לגבי המו"מ עם כל אחד לעונה הבאה, אך יחד עם זאת כולם מבינים שהקבוצה לא יכולה להרשות לבייש את עצמה בשבת. שחקן בקבוצה אמר: "חייבים להתאפס ולשחק בסכנין כמו שצריך. האצטדיון יהיה מפוצץ באוהדים שלהם, זה גם מבחן עבורנו לקראת העונה הבאה וגם אסור לשכוח שזה חשוב לאוהדים".

מי שלא ישחק בשבת יהיה ליאור ראובן עקב צהובים, כשגם אבירם ברוכיאן ועמית בן שושן הפצועים לא צפויים להיות בסגל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully