וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל עכו: פגישה מכרעת בין אלי כהן לציון וייצמן

הדס גרינברג

19.5.2011 / 14:39

למרות המתיחות בין השניים, קיימת בעכו נכונות להחתים את המאמן לעונה נוספת. בקבוצה מתכוננים במרץ לעונה הבאה

בהפועל עכו ממשיכים בהכנות לקראת העונה הבאה. מחר (שישי) צפוייה פגישה מכרעת בין היו"ר ציון וייצמן למאמן בעונה החולפת אלי כהן, וכפי הנראה השניים צפויים לסכם על הישארותו של כהן במועדון לעונה נוספת. כפי שפורסם בוואלה! ספורט, על אף הפיצוץ והנתק בין השניים לקראת סיום העונה חלה התקרבות בין וייצמן לכהן ואף נערכה שיחת הבהרה שיפישרה בין הצדדים והביאה לפתח להמשך דרכו של אלי כהן בהפועל עכו. מחר כאמור ייפגשו השניים כשהמטרה הברורה היא לנסות להגיע להבנות כספיות על מנת שאלי כהן יאמן את הפועל עכו גם בעונה הבאה.

בנוגע לשחקנים, גבע ברקאי, אבי כנפו, ואיציק כהן מצויים תחת חוזה לעונה הקרובה, כאשר מבין השלושה האחרון מעוניין להתקדם ומחוזר במקביל על ידי עירוני קרית שמונה. הפועל עכו מחזיקה באופציות לעונה הקרובה על ניקולס פלצ'וק, רועי לוי, ופידליס דימאקו. ככל הנראה האופציה על פלצ'וק תמומש כשעדיין לא הוחלט לגבי לוי. בן בנימין, רועי דיין, רן קוז'וק, שמעון הרוש, מהראן ראדי, ודודו גורש מסיימים חוזה. בן בנימין הצטרף בשבוע האחרון לסוכן אבי נמני שמחפש לו קבוצה גדולה יותר. לבנימין הובהר מהפועל עכו שהם מעוניינים שימשיך בעונה הבאה וממתינים להתפתחויות בנוגע אליו. שמעון הרוש חוזר אוטומטית להפועל באר שבע שמחזיקה בכרטיסו, אך הוא לא מעוניין לשחק בנגב ויתכן שיבקש שוב להיות מושאל או להפועל עכו שמעוניינת שימשיך או לקבוצה אחרת.

דודו גורש עדיין מחזיק בהצעה מהפועל באר שבע אך אתמול הוא סיכם בין היתר גם את תנאין בהפועל עכו וכפי הנראה ימשיך במועדון הצפוני. באשר לראדי, בעכו מעוניינים שיישאר אך עדיין קיימים פערים כספיים גדולים בין דרישותיו להצעה של עכו. סוכניו של רועי דיין מחפשים לו קבוצה בחו"ל ואם לא יצליחו , ינסו לאתר לו קבוצה בארץ, והסיכויים שימשיך בעכו קלושים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully