וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנכ"ל הפועל אשקלון: "אני כבר שבוע לא ישן בלילה"

19.5.2011 / 14:07

הקבוצה הדרומית בלחץ לקראת קרב התחתית הגורלי מול הפועל פתח תקוה. מחפוד מתלבט בין פילקוביץ' לבירוק

העיר אשקלון בטירוף. הקבוצה מהדרום מתכוננת למשחק המכריע בשבת מול הפועל פתח תקוה וישנה תכונה אדירה בעיר לקראת המשחק. אלפי כרטיסים מחולקים לבני נוער וההערכה היא שהאיצטדיון יהיה מלא בלפחות 4000 אוהדים כחולים בשבת. מעבר לכך, אוהדים קנו אביזרים וצפויה תמיכה אדירה בקבוצה בשבת, "כפי שלא נראתה העונה" כדברי אחד האוהדים. המנכ"ל צ'יקו מגיה אמר לקראת המשחק: "זה משחק נדיר של קרב ראש בראש במחזור האחרון כאשר המפסידה יורדת ליגה ובגלל זה יש כל כך הרבה מתח. בשביל אשקלון זה משחק שיכול להשאיר אותה בליגה אבל יותר מזה גם למנף אותה לשנים הבאות ואני מקווה שעם איצטדיון מלא יהיה טוב ונעשה את העבודה. איך אני ישן בלילה? אני כבר שבוע לא ישן בלילה, אי אפשר לישון במצב כזה".

בנוגע לקטע המקצועי, המאמן אלי מחפוד מתלבט עדיין אם לעלות עם קישור אחורי דפנסיבי יותר בו ישחק סואד פילקוביץ לצד אמייה טגה או שמא לעלות בהרכב התקפי יותר בו ליד טגה ישחק שי בירוק, שכבש את שער הניצחון בטדי בשבת האחרונה, כאשר רביד גזל הפצוע בעינו צפוי לפתוח על הספסל. מעבר לכך לא צפויים שינויים בהרכב, פרט לכך שאושרי גיטא יחליף בקישור הקדמי את מחמוד עבאס המוצהב וישחק בחלק הקדמי לצד שניר גואטה, אריק גאו ואיליה יברויאן. יש לציין כי הפועל פתח תקוה היא הקבוצה היחידה אותה ניצחה אשקלון פעמיים במסגרת הליגה, כאשר בסיבוב הראשון תחת גיא עזורי מאמנה של הפועל פתח תקוה היה... אלי מחפוד. אם תמיד מדברים על כך שקשה לנצח קבוצה שלוש פעמים בעונה, המנכ"ל צ'יקו מגיה סיכם זאת ואמר: "אולי הפעם נשבור שיא מבחינתנו".

באסיפת השחקנים שהתקיימה היום אמר אלי מחפוד לשחקניו: "אתם לא עושים מספיק טוב הגנה, תתחילו לעשות הגנה אחרת לא ננצח את המשחק. אין מה להגיד על משחק כזה. הדבר הכי חזק הוא שעיר שלמה מאחורינו. אנחנו אמנם צריכים לנצח, אך חייבים להיות זהירים וחכמים כי אי אפשר לדעת איך המשחק יתפתח. הוכחנו נגד סכנין לפני שבועיים שאנחנו יודעים גם לחזור מפיגור והמשחק יכול להתפתח לכל מיני כיוונים. זה נדיר שיש כזה משחק בה שתי הקבוצות שנאבקות על הירידה נפגשות במחזור האחרון וזה גם מה שמיוחד במשחק. יש לי נסיון במעמדים האלה בשנים האחרונות ואני מתרכז אך ורק במשחק ולא במה שמסביב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully