וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: ג'ייק עם כיסוי

19.5.2011 / 10:03

ג'ייק פיבי נצץ בניצחון שיקגו וייט סוקס על קליבלנד 0:1, בוסטון עברה בתוצאה זהה את דטרויט. עוד משחק מעולה להמלס

ג'ייק פיבי שחקן שיקגו וייט סוקס. Charles Cherney, AP
עכשיו שרק ימשיך בכושר הזה. פיבי/AP, Charles Cherney

ג'ייק פיבי, המגיש של שיקגו וייט סוקס, לא הראה עד כה את יכולת הסיי יאנג שהייתה לו בסן דייגו, אבל הלילה (בין רביעי לחמישי) הוא הוציא את הארסנל הישן החוצה. פיבי השתיק את המחבטים הלוהטים של קליבלנד כשהרשה שלוש חבטות בלבד בתשעה אינינגים עם שמונה סטרייקאאוטים, וניצח בדואל מרשים את ג'סטין מסטרסון 0:1. האחרון סגר את המשחק עם שמונה אינינגים מלאים ושמונה סטרייקאאוטים.

גם בוסטון ניצחה 0:1, את דטרויט, מדאבל של ג'רוד סלטלמאקיה באינינג השמיני. שבעה אינינגים ושבעה סטרייקאאוטים לקליי בוכהולץ, שבעה וארבעה לפיל קוק מהטייגרס, שניהם סיימו ללא הכרעה. קבוצתו לשעבר של קוק ניו יורק יאנקיז נזקקה ל-15 אינינגים ב-1:4 על בולטימור, לאחר שהאוריולס שברו את מריאנו ריברה במצב של 0:1 באינינג התשיעי. ארבע חבטות לאלכס רודריגז.

טמפה ביי ממשיכה לנצח, הפעם 5:6 על טורונטו, ניצחון חמישי העונה לג'רמי הליקסון. טקסס עברה את קנזס סיטי 4:5 למרות שבירה של נפתלי פליז באינינג התשיעי. מינסוטה ניצחה את אוקלנד 3:4 וסיאטל, עם שבעה ותשעה של ג'ייסון ורגאס, השביתה את לוס אנג'לס איינג'לס 0:3. ג'רד וויבר, שפתח את העונה עם שישה ניצחונות, נחל הפסד רביעי ברציפות ומאזנו עומד על 4:6.

ב-NL, קול המלס מפילדלפיה עצר את רצף ההפסדים של הפיליז עם שמונה אינינגים ושמונה סטרייקאאוטים ב-1:2 על קולורדו. שמונה וארבעה לחורחה דה לה רוסה. קרייג קימברל מאטלנטה לא יחזיק עוד זמן רב במשרת הקלוזר, לאחר שהרשה שתי ריצות לאריזונה באינינג ה-11, במשחק שהסתיים ב-4:5 לדיאמונדבקס. גם לבריאן וילסון מסן פרנסיסקו היה לילה לא טוב כששבר שמירה באינינג השמיני, אבל קודי רוס הפציע בתשיעי עם בומבה בת שלוש ריצות, הג'איינטס עברו את לוס אנג'לס דודג'רס 5:8.

שיקגו קאבס ניצחה במיאמי את פלורידה 5:7, מילווקי גברה על סן דייגו 2:5, סנט לואיס גברה על יוסטון 1:5, פיטסבורג הכניעה את ברונסון ארויו בפעם השנייה העונה ועברה את סינסינטי 0:5 וניו יורק מטס הכניעה את וושינגטון 0:3 בסיוע שבעה אינינגים ושבעה סטרייקאאוטים של ג'ונתן ניסה.

קול המלס שחקן פילדלפיה פיליז. Matt Slocum, AP
בינתיים הוא האס הגדול של הרוטציה. המלס/AP, Matt Slocum

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully