וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה: קרופניק נדרש לקצץ, פערים עם נחום

הדס גרינברג

18.5.2011 / 21:58

הבלם רוצה להמשיך בקבוצה, אך לא מוכן להיפגע כלכלית ומחזיק בהצעות נוספות. מעבי קיבל הצעה נמוכה ועשוי לעזוב

במכבי נתניה דנו היום (רביעי) בפעם השנייה בשבועיים האחרונים באשר לעתידם בקבוצה של ליאוניד קרופניק, דלה ימפולסקי, טל מעבי, ניר נחום ופיראס מוגרבי. קרופניק נדרש לקיצוץ בשכרו כאשר ספק אם יסכים לכך, לאור ההתעניינות רבה שיש בבלם לאחר העונה הטובה שהציג בנתניה. יש לציין כי שכרו של קרופניק הוא אחד הגבוהים בנתניה ועומד על 130 אלף דולר. עם זאת, מרבית שחקני הקבוצה מועמדים לשדרוג ועל אף רצונו של קרופניק להמשיך בנתניה בה אף החל את הקריירה בישראל הוא לא מוכן לקצץ במידה ויפגע משמעותית.

המגן טל מעבי קיבל הצעת שדרוג נמוכה במיוחד, כאשר בסביבתו של השחקן אמרו היום: "אם מה שהם מציעים הם כנראה לא מעריכים את טל". יש לציין שמעבי סיים את עונתו הרביעית בנתניה והיה בורג חשוב בחוליית ההגנה בשנים האחרונות. לצד ההצעה הנמוכה של נתניה מחזיק מעבי בהצעה מכובדת יותר ממכבי פתח תקוה ובקרוב יחליט המגן באשר לעתידו. כפי שהתמונה נראית כרגע מעבי לא יישאר בנתניה.

הקשר ניר נחום, עליו הקבוצה החליטה לממש את האופציה לעונה הבאה, עדיין מצוי בפערים כספיים עם המועדון באשר לשדרוג בשכרו. פיראס מוגרבי שמחזיק בחוזה לעונה נוספת צפוי לזכות לשדרוג ולהמשיך במועדון על אף התעניינות ממכבי תל אביב. סוכניו של דלה ימפולסקי שמסיים את חוזהו מחפשים לו במרץ קבוצה בחו"ל. יש לציין כי במידה ותרצה אותו קבוצה בארץ היא תאלץ לשלם על ימפולסקי דמי השבחה גבוהים לנתניה, לאור העובדה כי הוא במועדון בעשר השנים האחרונות. דמי ההשבחה לא תקפים על קבוצה שתחפוץ בו מחו"ל.

אחמד סבע שקיבל הצעה משודרגת משמעותית על סך 130 אלף דולרים עדיין לא השיב בחיוב זאת מפני שהוא מחזיק בהצעה של 150 אלף מבני סכנין. כפי שפורסם היום בוואלה! ספורט, סבע מתלבט בין ההצעות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully