וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ירושלים עשויה לפנות לג’יימס אחרי הפיינל פור

18.5.2011 / 16:40

הקבוצה של קטש צפויה להציע לסנטר חוזה לשנתיים בבירה. אורי קוקיה על עתידו: ”אוהב את הקבוצה ומאמין שאשאר פה”

לא רק מכבי תל אביב מעוניינת בשון ג'יימס. מתברר כי השחקן נמצא חזק גם על הכוונת של הפועל ירושלים ולא מן הנמנע שמיד עם תום הפיינל פור תציע הקבוצה לשחקן חוזה לשנתיים. נותר פחות משבוע לקראת הפיינל פור, ובירושלים עובדים במרץ לקראת המשחק מול הפועל גלבוע/גליל עליון. אגב, היום (רביעי) ערכה הקבוצה אימון בהיכל יד אליהו לקראת הפיינל פור.

אורי קוקיה, קפטן הקבוצה, מרשה לעצמו לערוך סיכום ביניים ולהתייחס לעונה ההפכפכה שעברה על קבוצתו. "היו לנו הרבה תקופות לא טובות. אבל אנחנו מסתכלים קדימה ושמחים שהגענו לפיינל פור", אומר קוקיה לוואלה! ספורט. "הכל עכשיו פתוח. סיימנו את הסדרה בסוויפ, מה שהעניק לנו יותר זמן מאחרים להתכונן. אנחנו מסתכלים עכשיו לחצי הגמר".

קוקיה סיפר על הפעולות שננקטו בקבוצה בזמן המשבר. "לכל אורך העונה כולם מדברים ומשוחחים. יש כאן שחקנים אינטליגנטים, והם יודעים מה להגיד. כולם פה תומכים אחד בשני ותמיד מדברים בינינו. מה שאמרתי נשאר בקבוצה. כולם רוצים להצליח והרי לבד אף אחד לא יצליח". בשיחות סגורות התבטא עודד קטש לא אחת כי צריך המשכיות וסבלנות בשביל להצליח כקבוצה, אולם לא מעט שחקנים ישוחררו. "מן הסתם עודד הוא המאמן והוא יחליט מה הכי טוב אבל יש את ההנהלה ואנחנו סומכים עליהם ואני צופה שיהיה בסדר".

עם זאת, ההנהלה מעוניינת לראות בשורותיה מספר שחקנים מהעונה הנוכחית, אורי קוקיה ויוגב אוחיון ביניהם. ההנהלה מתכננת להציע ולשניים חוזים ארוכי טווח. קוקיה התייחס לכך: "אני לא חתום לעונה הבאה. אבל אני מאוד אוהב את המקום ומאמין שאשאר פה. אני מאמין שיהיה בסדר", מפזר השחקן אופטימיות. "הכי חשוב שמאוד תמכו בזמן הפציעה שלי. אבל אנחנו מסתכלים קודם על הפיינל פור, כשהעונה תיגמר נשב ביחד ונקבל החלטות שטובות לשנינו".

הנהלת הקבוצה החליטה להודות לאוהדים, כשכחצי דקה לסיום המשחק הביתי האחרון מול אשדוד, לקח קוקיה מיקרופון והודה לאדומים. "הם תמכו בנו לכל אורך השנה. ירושלים היא קבוצה עם קהל נפלא. היינו צריכים להודות להם ועשינו את זה", מסביר הקפטן. קוקיה מפרגן לוויל סולומון, שהציג משחק מרשים במפגש האחרון מול אשדוד. "וויל זה לא עניין חדש, כולם מודעים ליכולות שלו. הוא שחקן מדהים ואנחנו שמחים, גם בשבילו וגם בשבילנו, על היכולת הטובה שהוא הציג. שימשיך ככה".

האם סולומון צריך לקבל את המושכות במשחקים המכריעים של העונה? "מה שטוב בהפועל ירושלים, זה שיש בקבוצה הרבה ששחקנים שיכולים לקחת את המשחק עליהם. גם וויל וגם אחרים יכולים. נראה לאן המשחק יתפתח ומי שצריך -ייקח את זה". איך שומרים על כושר לפיינל פור, ומה הסכיויים לפיינל פור? "נתאמן כמו שצריך. כרגע כולנו מרוכזים בחצי הגמר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully