וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אווירת נכאים בבית"ר ירושלים

18.5.2011 / 16:35

גאידמק לא העביר את הכסף למשכורות וברקע משדר כי הוא בכל זאת מחפש רוכש. בינתיים, ההכנות לעונה הבאה תקועות

לפני מספר שבועות, כאשר הופיע ארקדי גאידמק במספר אירועים של בית"ר ירושלים ודיבר על כך שיישאר ויתמוך כבעלים, נראה היה שהוא עושה זאת מתוך לקיחת אחריות ולא באמת מרצון אמיתי. מעבר לכך, הלחץ של כל הסובבים אותו לעזוב את הקבוצה משפיע עליו לא מעט והעובדה היא שנכון להיום גאידמק אפילו לא העביר סכום של כ-2 מיליון שקלים לתשלום משכורות חודש אפריל. מדובר בגרעון בתקציב עליו יידע איציק קורנפיין את גאידמק כבר לפני מספר חודשים. בתחילה שמעו השחקנים על כך שמדובר בבעיה של פרוצדורות, אך אט אט גם בבית"ר לא מאמינים לזה ומבינים שארקדי עדיין לא החליט מה הוא רוצה לעשות.

אם יש משהו שגרם לאווירה שלילית הייתה פתיחת המו"מ אתמול (שלישי) עם שחקנים כמו תומר בן יוסף ועידן טל, שבהתאם לתקציב-לא תקציב שיש לקורנפיין קיבלו הצעות "מעליבות" מבחינתם. הפרסום התקשורתי סביב ההצעות היה לשיחת הערב והיום של לא מעט שחקנים בבית"ר שעדיין צריכים לשבת לשולחן המו"מ, חלקם בכדי לסגור חוזה וחלקם בכדי לנסות ולשדרג אותו.

קורנפיין הבין שבשלב זה וללא תקציב מוגדר לא יהיה שום טעם להמשיך ולנסות לייצר משהו מהמו"מ והשהה כרגע את ההכנות לעונה הבאה. בקבוצה דיברו בשבועות האחרונים על כך שבגלל התקציב הנמוך יחסית שהובטח על ידי גאידמק, המטרה תהיה להשאיר שחקנים וותיקים כמו עידן טל, תומר בן יוסף, כריסטיאן גונזאלס וסמואל יבואה ולצרף אליהם שלושה-ארבעה שחקנים "טובים מאוד" כהגדרת רוני לוי. אלא שבשלב זה נראה כי המטרה הגדולה של המועדון תהיה אך ורק לנסות להשאיר את הארבעה, כאשר שחקני רכש כרגע נראים כחלום רחוק.

אחת הבעיות הגדולות של בית"ר היא שתופעת האי וודאות הזאת מלווה את המועדון כמעט כל קיץ בשנים האחרונות ושחקנים נלחצים מכך. אחד השחקנים אמר: "יש פה בעיה ואם ארקדי לא שם כסף אז אין איך להחזיק את הקבוצה כמו שצריך. זאת הפרנסה שלנו וכשלא מקבלים משכורת ולא יודעים מה יהיה בעתיד אז ההרגשה רעה. תמיד אומרים שלבית"ר תמיד יהיה מי שישים כסף, אבל לא רואים את זה קורה". בתוך כל אי הוודאות, בית"ר מודעת לכך שבכל הנוגע לשחקנים המסיימים חוזה ייתכן שהיא תאבד את חלקם שלא ימתינו יותר מדי להתפתחויות.

היום עמדה הקבוצה לדין באשמת שיתופו של שמואל קוזוקין, למרות שלא היה רשום בטופס המשחק בשבת האחרונה נגד הפועל אשקלון. בית הדין הטיל על הקבוצה קנס בסך 5,000 שקלים. תגובת המועדון: "הסברנו לדיין שהטעות הינה טעות אנוש. אנו במועדון מרוצים מהעובדה שבית הדין גילה הבנה בעונש שפסק לנו. עם זאת, כמועדון גדול, נבטיח שמקרה כזה לא יחזור על עצמו בעתיד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully