וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחמד סבע מתלבט בין מכבי נתניה לבני סכנין

הדס גרינברג

18.5.2011 / 15:04

החלוץ קיבל הצעה כספית של 150 אלף דולר כדי לעבור ויצטרך להחליט בקרוב. טל מעבי עדיין ממתין להצעה להארכת חוזה

האם אחמד סבע יעבור הקיץ לשחק בבני סכנין? חלוץ מכבי נתניה מחזיק בהצעה טרייה מסכנין. סבע נפגש ביממה האחרונה עם ראש העירייה, מאזן גנאים, וחבר ההנהלה, מונדר חאלילה, כאשר גנאים הציע לחלוץ סכום של 150 אלף דולרים על מנת שיחתום בקבוצה.

מדובר בסכום גבוה יותר מההצעה שקיבל מנתניה כאשר סוכנו דדה חדד נפגש אמש (שלישי) עם הנהלת המועדון וקיבל הצעה לשדרוג שכרו של החלוץ על סך 130 אלף דולרים לשלוש השנים הבאות. סבע שוקל כעת את שתי האופציות שניצבות בפניו כאשר על אף העונה המדהימה שחווה בנתניה, ההצעה מסכנין קוסמת לו מבחינה כלכלית וגם בשל העובדה כי סכנין קרובה יותר לביתו. מנגד, סבע אינו שוכח את ההזדמנות שניתנה לו מראובן עטר ואת הבית החם בנתניה. השנה כבש החלוץ 11 שערי ליגה בנתניה לצד שלושה בישולים, כשבמסגרת גביע המדינה וגביע הטוטו כבש החלוץ עוד חמישה שערים.

בתוך כך, גם המגן טל מעבי עדיין לא החליט באשר לעתידו. המגן, שדחה אמש הצעה מפראלימני הקפריסאית, קיבל מסר מנתניה באמצעות סוכנו גלעד קצב כי נתניה רוצה להאריך את חוזהו, אך כעת הדברים תלויים בהצעה שתעמוד בפניו לצד ההצעה שהעבירה לו מכבי פתח תקוה.

מעבר למעבי וסבע, גם קובי דג'אני מחזיק בהצעות נוספות לצד ההצעה של נתניה שמעוניינת להאריך את חוזהו כאשר בקרוב יישב סוכנו עובד קראוס עם הנהלת נתניה לפגישה שנייה שבה יועלו סכומים לאחר שבנתניה כבר הבהירו כי הם מעוניינים שימשיך. ליאוניד קרופניק, דלה ימפולסקי, פיראס מוגרבי וניר נחום ממתינים להצעות לשדרוג אף הם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully