וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקנים בהפועל פ"ת: "יש משחק גורלי ומתעסקים בטפל"

18.5.2011 / 14:03

דריכות לפני אשקלון: "ההתעסקות בהם מוציאה מריכוז". אזגי על נושא הכרטיסים: "אף אחד לא יקבע לי אם לחלק הזמנות"

"יש לנו משחק גורלי ומן הראוי שאנשים במועדון יתעסקו בעיקר ולא בטפל", כך אמרו אמש (שלישי) שחקנים בהפועל פתח תקוה לקראת המשחק מול אשקלון, בקרב האחרון שיקבע האם הקבוצה תישאר בליגה, או תרד לליגה הלאומית. "ההתעסקות הזאת מלמדת מה עברנו כבר בחודש האחרון ומפריעה לריכוז. אנשים כאן דיברו על העונה הבאה עוד לפני שנשארנו. יש לנו משחק אחד, על החיים שלנו. אם נרד, הכתם הזה יהיה על כל המועדון ולא רק על השחקנים. גילי (לנדאו) עושה מאמצים כבירים כדי שנישאר, אנחנו לא רוצים לקלקל לו".

אתמול הלינו בפתח תקוה על מחירי הכרטיסים, משום שפרוספר אזגי חילק אלפי הזמנות בבתי הספר, מה שיצר מחיר לא שוויוני בין הקהלים. אזגי אמר הבוקר: "אני בעלי המגרש ורק אני קובע מה לעשות, אף אחד לא יכול להתערב לי בנוגע לחלוקת ההזמנות. לא מעניין אותי הכסף. חילקתי הזמנות בבית ספר, 5,500 בסך הכל. אני לא רוצה לעשות קופה אלא לפצות את האוהדים. בהתאחדות אמרו שזה לא בסדר, אז הצעתי לסיני לרכוש 500 כרטיסים. הוא רכש אותם הבוקר תמורת 40 שקל לכרטיס". ההנהלה מתכוונת לחלק את הכרטיסים לאוהדים.

ללא קשר לחסרונו של רועי גורדנה, לנדאו החליט לתרגל את דניאל אדו בעמדת הבלם ואת פביאן סטולר כקשר אחורי. הבלם גל כהן הרגיע את אנשי הקבוצה כשערך אימון מלא ויעמוד לרשותו של המאמן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully