וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרית שמונה רוצה את איציק כהן

הדס גרינברג

18.5.2011 / 13:48

מאחר שלביא וחסארמה צפויים לעזוב, בן שמעון כבר שוחח עם בלם הנבחרת. קולמה צפוי להצטרף, עמאשה עשוי לעבור לחיפה

אחרי שבעירוני קרית שמונה כבר קיבלו החלטה עקרונית לשחרר את הבלם יניב לביא, ולאור מעמדו המעורער של סאלח חסארמה, בקבוצה מתכננים להתחזק במרכז ההגנה. בראש הרשימה של קרית שמונה נמצא בלמה של הפועל עכו ונבחרת ישראל, איציק כהן.

הבעלים איזי שרצקי והמאמן רן בן שמעון רוצים להנחית את כהן, שמאוד מוערך על ידיהם, ולוואלה! ספורט נודע כי לאחרונה התקיימה שיחה בין בן שמעון לכהן באשר לרצון לראות אותו מצטרף לקבוצה בעונה הבאה. יש לציין כי בקרית שמונה יודעים כי לכהן חוזה לעונה נוספת בהפועל עכו, והם צפויים לבחון כמה כסף ידרשו על שחרורו. במצב שיגיע שחקן בכיר לעמדת הבלם, יחליטו בקבוצה מה לעשות בנוגע לחסארמה ושיר צדק, כאשר ישנן שתי אופציות: השאלתו של צדק, לו חוזה לעונה נוספת בקרית שמונה והשארתו של חסארמה כבלם שלישי או שחרורו של חסארמה בנוסף ליניב לביא והשארתו של צדק הצעיר כאופציה מהספסל.

קשרה של מכבי חיפה, ג'ון קולמה, צפוי להודיע על חתימתו בקבוצה בקרוב. קולמה, שקיבל הצעה מקרית שמונה כבר לפני כחודש, צפוי להצטרף לבן שמעון בעונה הבאה. קולמה ישחק לצידו של בריאן חרסיסיץ' ויש שאמרו בקבוצה: "שחקני היריבות יצטרכו לבוא עם קסדות כדי לעבור את שני הגרזנים האלה בקישור".

חרסיסיץ' ללא ספק עשה עונה נפלאה העונה בקרית שמונה וקולמה לצידו יהווה חיזוק משמעותי לקישור האחורי של בן שמעון. במצב שכזה הקשר האחורי של נבחרת הנוער עדי אלישע עשוי לבקש לעזוב. ויאם עמאשה שמחוזר על ידי מכבי חיפה והפועל תל אביב עשוי להצטרף לירוקים בעונה הבאה. שרצקי צפוי לתת עדיפות למכבי חיפה לאור היחסים הקרובים בינו לבין יעקב שחר.

כזכור, בעסקת העברתו של אלרואי כהן לפועל תל אביב החזיק שחר בזכות ראשונים על כהן אך ויתר נוכח הסכום הגבוה אותו דרש שרצקי. החלוצים ברק בדש ושמעון אבוחצירא ימשיכו בקרית שמונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully