וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לואיס פרננדז: "אם ננצח את לטביה, נחזור לתמונת היורו"

18.5.2011 / 12:21

הנבחרת מתכוננת למשחק מול לטביה ב-4 ביוני, המאמן פרננדז חושש מאווירת סוף העונה: "חייבים לשמור על השחקנים בכושר"

חלק משחקני נבחרת ישראל קיימו הבוקר (רביעי) אימון נוסף לקראת נסיעת הנבחרת למחנה האימונים באוסטריה ב-27 לחודש והמשחק מול לטביה ב-4 ביוני.

אתמול ערכו חלק מהשחקנים בדיקות רפואיות כחלק מהמעקב השוטף של הצוות המקצועי, והיום התאמנו ביחד עם מאמן הנבחרת לואיס פרננדז והצוות המקצועי.

השחקנים שהגיעו לאימון היו אריאל הרוש, דודו גורש, איציק כהן, טל בן חיים, רמי גרשון, טאלב טואטחה, אייל גולסה, יואב זיו, מאור בוזגלו, טל בן חיים, עומר דמארי, ערן זהבי, בן שהר ודודו ביטון. גל שיש, אלרואי כהן, גל אלברמן, אייל משומר, ליאור רפאלוב ותומר חמד יצורפו מחר לאימון בנוסף לשחקנים שהתאמנו היום.

לפני האימון אמר פרננדז: "אנחנו ממשיכים באימונים כדי להשאיר את השחקנים דרוכים פיזית ומנטלית לקראת המשחק בלטביה. יש שחקנים שסיימו את המשימות שלהם בליגה ובגביע וחשוב לשמור אותם בכושר. גם מחר נקיים אימון, ונעשה זאת גם בשבוע הבא.

"אני מודע לכך ששחקני מכבי חיפה והפועל תל אביב מתכוננים לגמר הגביע, ולכן בשבוע הבא הם לא יהיו באימוני הנבחרת. אמנם בפעם הקודמת לא ניצחנו בחוץ את לטביה, וחבל שיש לנו כמה שחקנים פצועים לקראת המשחק בריגה, אבל צריך לבוא עם הרבה מוטיבציה למשחק הזה, כי אם ננצח נחזור לתמונת היורו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully