וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: הענק התעורר

18.5.2011 / 10:20

אלכס רודריגז חבט לשני הומראנס ב-2:6 של היאנקיז בטמפה ביי, שקטע רצף הפסדים לפסים. ניצחון לברקמן וסנט לואיס

אלכס רודריגז שחקן ניו יורק יאנקיז. Chris O'Meara, AP
אם הוא ייכנס למוזה, קשה יהיה לעצור אותו. רודריגז/AP, Chris O'Meara

אלכס רודריגז היה רדום עד כה העונה, אבל הלילה (בין שלישי לרביעי) ידע הסלאגר של ניו יורק יאנקיז מה לעשות עם המחבט כדי לעצור רצף של שישה הפסדים. א-רוד חבט להומר השביעי והשמיני שלו העונה וסייע לאיבן נובה לגבור על ג'יימס שילדס, האס של טמפה ביי, 2:6 ולצמק את הפער מפסגת ה-AL מזרח למשחק אחד. שילדס, למרות ההפסד, רשם שבעה אינינגים ותשעה סטרייקאאוטים.

לאחר השחיטה הכשרה של קליבלנד על קנזס סיטי, עשתה גם אוקלנד מטווח והשמידה את לוס אנג'לס איינג'לס 0:14. ארבע הכנסות רצים למארק אליס, שבעה ושבעה לג'יו גונזאלס. האינדיאנס, אגב, ניצחו שוב את הרויאלס 3:7, שתי חבטות ושלוש הכנסות רצים לטראוויס הפנר הלוהט. שיקגו וייט סוקס עברה את טקסס 3:4 ופליקס הרננדז חסר המזל מסיאטל רשם שמונה אינינגים ותשעה סטרייקאאוטים אבל נכנע לפרנסיסקו ליריאנו ממינסוטה, שעם שבעה ושבעה ניצח אותו 1:2. המשחקים בין דטרויט לטורונטו ובוסטון לבולטימור נדחו.

ב-NL, לאנס ברקמן המשיך לספק את הסחורה בסנט לואיס, כשסינגל שלו באינינג התשיעי ניצח את פילדלפיה 1:2. שמונה אינינגים וחמישה סטרייקאאוטים לחיימה גארסיה, שלא הצליח להכריע את ההתמודדות לטובתו מול רוי אוסוולט, ששב מפציעה בפילי והגיש חמישה אינינגים. בריאן מק'קאן זרח בניצחון של אטלנטה על יוסטון 1:3, כשהשווה עם הומר באינינג התשיעי והוסיף עוד אחד ב-11.

סינסינטי הלוהטת ממשיכה לנצח, הפעם 5:7 על שיקגו קאבס. קולורדו עברה את סן פרנסיסקו המגמגמת 3:5, אריזונה גברה על סן דייגו 1:6 והרוקי קורודה רשם שבעה אינינגים ושני שליש עם שבעה סטרייקאאוטים ב-0:3 של הדודג'רס על מילווקי. המשחקים בין וושינגטון לפיטסבורג והמטס לפלורידה נדחו.

לאנס ברקמן שחקן סנט לואיס קרדינלס צוהל לאחר חבטת ניצחון. Jeff Roberson, AP
איזו עונה חלומית הוא נותן. ברקמן חוגג עם החבר'ה/AP, Jeff Roberson

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully