וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יושרו ההדורים בין אלי גוטמן לערן זהבי

אחרי התקרית בדרבי, מאמן הפועל ת"א והקשר התפייסו. זהבי: "לא יעיב על מערכת היחסים". פצ'אלקה בספק לגמר

קובי אליהו

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

אירועי השבת האחרונה בדרבי התל אביבי התמקדו בין השאר ביחסים בין אלי גוטמן לערן זהבי, שהוחלף במהלך המשחק וספג ביקורות מצד מאמנו על כך שלא מסר לבן שהר כאשר האדומים הובילו 0:1. גוטמן העצבני זעם על זהבי ולאחר שהוריד אותו לספסל, הוא האשים את זהבי בפיגור ותלה בו את האחריות לספיגת השערים. היום ערכו השניים שיחת הבהרה ויישרו את ההדורים ביניהם.

כזכור, זהבי אמר לאחר המשחק: "זכותו של מאמן להגיד מה שהוא רוצה, אני לא חושב שזה בגללי. אולי הייתי צריך למסור אבל הכדור התבלבל לי בין הרגליים. לפני שמאשימים אותי צריך להגיד לי תודה על הרבה דברים. לא צריך להתייחס לכל דבר וזה קצת לא מתאים".

כאמור השניים ערכו שיחה בעקבות האירועים, ולאחר מכן זהבי נשמע אחרת, כשאמר: "גוטמן נתן לי כל כך הרבה ועיצב אותי ככדורגלן. מקרה פעוט כזה לא יכול להעיב על מערכת היחסים בינינו ועל הכבוד שאני רוחש לו".

אחרי יומיים של מנוחה, הפועל תל אביב חזרה היום (שלישי) להתאמן. דדי בן דיין ומריו פצ'אלקה שלא היו כשירים לדרבי, לא חזרו להתאמן וככל הנראה לא יעמדו לרשותו של אלי גוטמן גם מול עירוני קרית שמונה במחזור האחרון, כשפצ'אלקה נמצא בספק גדול גם לגמר הגביע. לקראת המשחק מול קרית שמונה גוטמן רוצה לתת מנוחה למספר שחקנים בכירים ואמור לעלות עם הרכב משני, כשהוא עדיין מתלבט עם מי הוא יפתח ולמי ייתן מנוחה. נכון לעכשיו נראה כי בחלק האחורי וואליד באדיר ודני בונדר ישחקו כל אחד מחצית בתור בלם, בעוד שי רביבו, מהראן לאלה, ויקטור מרעי, אלרואי כהן ויוסי שבחון נמצאים בתמונת ההרכב.

הבעלים אלי טביב הגיע לאימון לראשונה מאז הודיע אתמול שהוא הופך קונה את חלקו של מוני הראל.

בתוך כך, פרסמה היום ההתאחדות כי אוהדי הקבוצה יישבו בגמר הגביע ביציעים 1, 11-12 ו-13-16. המחירים ינועו בין 40-80 שקלים ולא כוללים עמלת משרד כרטיסים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully