וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ת"א: חוסר ודאות כללי לאחר רכישתו של טביב

תחושות מעורבות בקבוצה עם תחילת עידן הבעלים היחיד. סוגיית המאמן תיפתר ראשונה. מוני הראל: "לא יום עצוב בשבילי, בכלל"

הפועל תל אביב פתחה הבוקר (שלישי) עידן חדש - עידן אלי טביב כבעלים היחיד של הקבוצה. אחרי שנה ניהולית קשה וסכסוך מכוער ומתוקשר בין טביב לשותפו לשעבר מוני הראל, מהיום הבעלים היחיד ינסה להחזיר את המועדון לתפקד כבעבר. התחושות בקרב הקבוצה ביממה האחרונה מעורבות: מצד אחד טביב עמיד יותר מהראל מבחינה כלכלית, ומצד שני, מקורבים לקבוצה והרבה מאוהדיה חוששים כי טביב נשאר על מנת לגזר קופון על השחקנים שיימכרו בקיץ, ובעונה הבאה כבר ינסה למכור את הקבוצה או להיפטר ממנה בדרך כזו או אחרת.

מי שדווקא נתן את ברכתו לטביב ורוצה את הצלחתו בקבוצה הוא מוני הראל, שאמר לוואלה! ספורט אמש: "זה לא יום עצוב בשבילי בכלל. אני עוזב את הפועל בהרגשה טובה שעשיתי הרבה למען המועדון. הפועל תהיה בלבי ואני מאחל לאלי טביב שרק יצליח עם הקבוצה ויידע הרבה שנים של פוריות עם המועדון". הראל גם התבטא בקשר לעתידו האישי והאם הוא ינסה לשוב כבעלים באחד הימים ואמר: "כרגע אני מחוץ להפועל ואני לא רואה את עצמי בשנים הקרובות חוזר, אבל אף אחד לא יודע מה צופן העתיד. אני אמשיך ללוות את הקבוצה ואמשיך לעודד אותה בכל מקום ובכל זמן".


כבר היום נתקל טביב בקושי ראשון כבעלים יחיד, כאשר אמש חתם משה הראל על משכורות השחקנים בפעם האחרונה, אך אלה לא נכנסו היום לחשבון הבנק של השחקנים מכיוון שטביב עצמו לא חתם עליהם. הדבר הצליח להרגיז את השחקנים ואת אנשי המערכת, ונכון לעכשיו מחכים השחקנים למשכוריתיהם שהיתה אמורה להיכנס כבר ב15 לחודש. דורון אוסידון, המנכ"ל המיועד הרגיע ואמר: "המשכורת התעכבו בגלל כל ההליך המנהלתי שגזל לנו את כל הזמן. היום אחר הצהריים נחתום על הצ'קים וכל המשכורות יועברו לכולם".

גם בגזרה המקצועית בקבוצה כבר מרגישים את יום המחר. השאלה הכי מעניינת ודחופה כעת קשורה בעתידו של אלי גוטמן, שלא שולל את הישארותו בקבוצה למרות היחסים הטעונים עם טביב, ואמור להיפגש עם הבעלים בימים הקרובים על מנת לדון באופציה שכרגע מסתמנת כמועדפת עליו. עם זאת, בסביבת טביב רואים ביוסי אבוקסיס המאמן הבא של הקבוצה, ועל כן סיכוייו לעמוד על הקווים כבר בעונה הבאה גם כן לא רעים בכלל.

נכון לימים אלה עדיין קשה להעריך איזה תקציב יעמיד טביב לקבוצה ולכן קשה לעסוק ברכש לעונה הבאה, עד אשר זו הנוכחית תסתיים. בכל מקרה, מי שיעזבו את הקבוצה הם וינסנט אניימה, דני בונדר, ערן זהבי, איתי שכטר, בן שהר וגילי ורמוט, כאשר טוטו תמוז ועמרי קנדה מתנדנדים. כאשר תוכרע סוגיית המאמן תתבהר במעט תמונת הסגל. בהנחה שאלי גוטמן יישאר, קנדה יבקש לעזוב.

חוסר הודאות משפיע גם על בעלי תפקידים רבים במועדון, שחוששים לאבד את משרתם עם תום העונה ומרגישים כי טביב יביא למערכת אנשים המקורבים אליו. מי שככל הנראה ימונה למנכ"ל הקבוצה כבר בימים הקרובים הוא דורון אוסידון.

כ-6,000 כרטיסים כבר נמכרו לגמר גביע המדינה מול מכבי חיפה שייערך ב-25 לחודש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully