וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משה הראל: "בראש הפועל יעמוד אוהד בית"ר"

אחיו של מוני הראל נגד הבעלים החדש, אלי טביב: "לא יודע אם לצחוק או לבכות". מעמדו של אבוקסיס מתחזק על חשבון גוטמן

הודעתו הדרמטית של אלי טביב על כך שהחליט לרכוש את הפועל תל אביב מידיו של מוני הראל במסגרת הליך הבמבי הפתיעה רבים, ובמחנה הראל זעמו על ההחלטה שהותירה אותו מחוץ למועדון אחרי שש שנים.

"פעלתי כחוק", אמר טביב במסיבת העיתונאים, "הלכתי לפי ההסכם, ולא אני חרגתי מההסכם. הצד השני חרד הסכם. אני לא איש של מריבות, ההחלטות יהיו בידיי, ואני עוד לא יכול להגיד לך בדיוק מה אני הולך לעשות. יש לנו עוד את הגביע על הראש, ורק אחרי זה יש פגרה ארוכה ונתחיל להתכונן".

"אני יכול להגיד שלשמחתי אנחנו יוצאים מהקבוצה", אמר משה הראל. "כמו שצריך, אלי טביב הסכים להצעה שלנו ובראש הפועל יעמוד אוהד בית"ר שזוהי היסטוריה בפני עצמה. קשה לי לדעת אם לצחוק או לבכות ממנו".

ההודעה של טביב תפסה את עובדי המועדון לא מוכנים, וניתן היה לחוש בפראנויה גלויה אצל רבים מהם לאור רכישת הקבוצה. "כנראה שתמה תקופה", אמר גורם במועדון. "אנחנו מקווים שטביב ישאיר את האנשים של המועדון שהם הלב והנשמה של הפועל ולא יביא אנשים במקומם".

ההערכות במועדון הן שיוסי אבוקסיס הוא המועמד המוביל לאמן את הקבוצה בעונה הבאה, לאור יחסיו הטובים של עוזר המאמן עם הבעלים הנכנס. כרגע מעמדו של אלי גוטמן לא ברור, אך סיכוייו להישאר בתפקיד ירדו משמעותית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully