וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלי טביב הדהים: רוכש את הפועל תל אביב

למרות ההערכות המוקדמות של מקורביו, הפתיע אלי טביב כשהחליט לקנות את חלקו של מוני הראל בהליך הבמבי, והוא יהפוך לבעלים היחיד של הקבוצה

ברני ארדוב

אלי טביב, אחד מבעלי הפועל תל אביב, הפתיע היום (שני) במסיבת עיתונאים דרמטית והודיע שהחליט לקנות את חלקו של מוני הראל במועדון ובכך סיים את הליך הבמבי, למרות ההערכות המוקדמות של מקורביו על כך שיסכים להחזיר להראל את הבעלות הבלעדית על המועדון.

טביב קבע תחילה מסיבת עיתונאים לשעה 16:00 בה היה צפוי להודיע על עזיבתו, אבל העיכוב המתמשך בהגעתו הבהיר שהחלטתו לא סופית, ואוהדי הפועל תל אביב קיבלו בסופו של היום הדרמטי בעלים חדש.

כזכור, טביב ומוני הראל הסתכסכו עוד בתחילת העונה והיה ברור כי לא יוכלו להמשיך ולהחזיק ביחד במועדון אחרי שנוצר ביניהם נתק. הראל, שמשמש כבעלים של הקבוצה מאז שנת 2005, פינה כעת את הכסא בלעדית לטביב.

"תחילה אני רוצה להתנצל בפני השחקנים, הצוות המקצועי והאוהדים על הריב שנכפה עליי ועל המועדון ופגע בכולנו בשנה האחרונה", אמר טביב. "מכל הלב אני מבקש סליחה. מאז שהגעתי למועדון הייתי שותף לכמה הישגים מרשימים מאוד. לקחנו דאבל, עלינו לבית בליגת האלופות, הצגנו משחקים טובים, קיבלנו מחמאות באירופה והפכנו את הפועל ת"א לשם דבר ביבשת. שחקנים שלנו הפכו למבוקשים בקבוצות גדולות. הקהל היה בשיאו והבאנו כבוד גם למועדון וגם לכדורגל הישראלי".

"אתמול בבוקר", המשיך טביב. "באיחור של כמה חודשים קיבלתי מעטפה ובה הצעה למכור את חלקי במועדון. לא הייתה לי כל התלבטות. היה ברור לי שאני נשאר במועדון. אני שמח לבשר לכם שלפני כמה דקות הודעתי למר מוני הראל על כוונתי לרכוש את הקבוצה. על פי ההסכם בינינו מעכשיו אני הבעלים היחיד של הפועל תל אביב".

"בתקופה האחרונה שמי שורבב בשמועות רבות ומגוונות", הודה טביב. "כמוכם גם אני קראתי ושמעתי על פניות ורצונות של מועדונים אחרים שרצו אותי. אני רוצה להבהיר, לא עלה על דעתי לעזוב אפילו לרגע. לא היו פניות רשמיות ולא היה מצב שחשבתי לעזוב את המועדון. באתי כדי להישאר והמטרה שלי החל מהיום היא אחת - להחזיר את האליפות הביתה".

על המשך דרכו כבעלים יחיד אמר טביב: "אם לא היו לי את היכולות הכלכליות, לא הייתי לוקח את הפועל. אני לבד. אשתדל להשאיר את רוב השחקנים, ובסופו של דבר הצלחתי להשאיר כמעט את כולם, ועוד התחזקנו. אני אוהב את המועדון, יש פה קהל מסור, שהולך עם הקבוצה גם ברגעים הכי קשים, ואני שמח שאני פה".

על שאלת עתידו של אלי גוטמן אמר טביב: "אני מתכוון להיפגש עם המאמן כבר בימים הקרובים, לברר מה מצבו הבריאותי. האם הוא מתכוון לקחת שנת שבתון, האם מתכוון ללכת לקבוצה בחו"ל או לאמן את נבחרת ישראל. לפני שישה חודשים הוא אמר לי שהוא רוצה לאמן בחו"ל. אחרי הפגישה שלי איתו תתקבל החלטה לגבי משרת המאמן. נשב ונראה איך אנחנו מוצאים את הדרך איך הוא ימשיך, אבל יש דברים שלא תלויים בי. לפני חודש וחצי כשישבנו, הוא לא היה מוכן לשמוע על הפועל. הוא אמר לי שהוא חושב על חו"ל, אולי על הנבחרת, אולי שנת שבתון. עכשיו נשב ונראה".

לגבי הסגל של האדומים בעונה הבאה אמר טביב: "לא יהיה ניקוי אורוות. נעשה הכל כדי שתהיה קבוצה חזקה. בינתיים בוודאות רק זהבי עוזב, וגם אניימה, בונדר ושהר. כמובן שיהיו שינויים בהנהלה, אבל אני אופטימי מטבעי, ורואה רק דברים טובים. יש כמה שחקנים שאפשר להביא כדי לחזק את הקבוצה, ומהיום יהיה לי יותר קל לנהל משא ומתן עם שחקנים. רציתי להביא את עומר דמארי, ולא יכולתי להביא אותו בגלל הצד השני. נעשו טעויות, אבל עכשיו זה לא הזמן לדבר על זה או להכפיש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully