וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יעקב שחר לשחקני מכבי חיפה: "אני כמו הפיל, לא שוכח"

16.5.2011 / 14:22

נשיא מכבי חיפה כינס את השחקנים לפני משחק האליפות כדי לספר להם משל על טראומת אשתקד. השחקנים: "למדנו משהו"

מספר שעות לפני משחק האליפות של מכבי חיפה נגד עירוני קרית שמונה (20:45, שידור ישיר בערוץ 1), נשיא המועדון יענקל'ה שחר כינס את השחקנים לאסיפה מיוחדת שבה התייחס לטראומת האליפות מהעונה שעברה, בדרך משל.

"אני מקווה שאתם מכירים את משל הקרקס והפיל", פתח שחר את האסיפה, כשהוא מתכוון למשל שסיפר לפני עשור לפני משחק האליפות בין מכבי תל אביב למכבי חיפה. "כל תפקידו של הפיל בקרקס היה לעמוד ולאפשר לצופים להזיז אותו, אבל אף אחד לא הצליח. פרט לאדם אחד. הוא לקח שתי אבנים ופגע בו במקום רגיש מאוד. הפיל קפץ. שנה אחרי, הקרקס חזר שוב לעיירה. אף אחד לא הצליח להזיז את הפיל, חוץ מאדם אחד. הוא ניגש לפיל ולחש לו: 'זוכר אותי? אני זה ההוא מהפעם הקודמת'. הפיל שמע וקפץ. מוסר ההשכל שלי: אני כמו הפיל, לא שוכח. השנה צריך לקחת אליפות כדי להשכיח את השנה שעברה. אם אנשים רוצים לא להיפגע, כדאי להם לקפוץ".

שחקני הקבוצה נשמעו מופתעים אחרי המשל של הנשיא, שבדרך כלל לא נוהג להאריך באסיפות מסכמות. "למדנו לא מעט ממה ששחר סיפר", אמר שחקן בקבוצה. "הסיפור הזה מלמד אותנו איך לא לקבל כוויה. לא ניתן לטראומה מהעונה שעברה לחזור. היום אנחנו צריכים לעלות על המגרש ולקחת אליפות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully