וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: משחק סכום אפס

16.5.2011 / 9:53

אחרי 5:7 בברונקס, בוסטון טאטאה את היאנקיז והגיעה לראשונה העונה למאזן חצוי. סוויפ גם לסינסינטי על סנט לואיס

ג'ונתן פפלבון שחקן בוסטון רד סוקס חוגג עם ג'רוד סלטלמאקיה. Kathy Willens, AP
אחד עשה את העבודה בהגשה, השני עם המחבט. ג'רוד סלטלמאקיה חבט להומראן, ג'ונתן פפלבון סיפק את השמירה בבוסטון/AP, Kathy Willens

לבוסטון רד סוקס לא היו יותר מדי רגעי נחת העונה, אבל לאחר המשחק בברונקס הלילה (בין ראשון לשני) מול ניו יורק יאנקיז, יכולים האנשים מפנוויי פארק לחייך. הרד סוקס השלימו סוויפ בסדרה עם ניצחון 5:7 ומאזנם העונתי מול הפסים עומד כעת על 1:5. ג'ון לסטר לא היה במיטבו וספג ארבע ריצות בשני האינינגים הראשונים, אבל התיישר ואפשר להתקפה לבצע קאמבק. קווין יוקיליס, דייויד אורטיז וג'רוד סלטלמאקיה חבטו להומרים. חורחה פוסאדה התנצל על התנהגותו בשבת, אך לא פתח במשחק. הרד סוקס עלו לראשונה העונה למאזן חצוי, 20:20.

במיניאפוליס השלימה טורונטו סוויפ משלה על מינסוטה החלשה, כשמיגרה אותה 3:11. הסיפור במשחק היה שוב חוזה באוטיסטה, ששילח שלוש פעמים את הכדור מעבר לגדר והעלה את מאזנו העונתי ל-16 הומראנס. הוא ממשיך ביכולת הסנסציונית של העונה שעברה. טקסס עברה את לוס אנג'לס איינג'לס 4:5, שיקגו וייט סוקס גברה על טרבור קייהיל ואוקלנד 3:4. בולטימור הכניעה את טמפה ביי 3:9 ויצרה צפיפות בבית המזרח. המפגשים בין קליבלנד וסיאטל ודטרויט וקנזס סיטי נדחו.

ב-NL, סינסינטי שרדה ניסיון קאמבק של סנט לואיס באינינג התשיעי. הקרדינלס רשמו חמש ריצות באינינג, אבל נוצחו לבסוף 9:7 והרדס השלימו סוויפ. היה זה הפסד שלישי העונה לכריס קרפנטר, שה-ERA שלו האמיר ל-4.95. אטלנטה התגברה על רוי האלאדיי ופילדלפיה בזכות הומראן באינינג השמיני של דני אוגלה. האלאדיי סיים משחק מלא של שמונה אינינגים ושבעה סטרייקאאוטים, ג'וני ונטרס, איש הסט אפ הטוב ביותר במייג'ורס, זכה בניצחון. שבעה וחמישה לטים הדסון.

המטס המתאוששים ניצחו ביוסטון 4:7, מילווקי גברה על פיטסבורג 6:9, אריזונה הכניעה בלוס אנג'לס את הדודג'רס 1:4, וושינגטון ניצחה את פלורידה 4:8 וסן דייגו עברה את קולורדו 2:8. המשחק בין שיקגו קאבס לסן פרנסיסקו נדחה.

חוזה באוטיסטה שחקן טורונטו בלו ג'ייז. Jim Mone, AP
תגיד, מה אתה אוכל לארוחת בוקר? באוטיסטה מפגיז בלי הכרה/AP, Jim Mone

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully