וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב רוצה את יותם הלפרין לשלוש שנים

16.5.2011 / 8:50

הצהובים יציעו לגארד חוזה ארוך טווח. בלו: "מוקדם לדבר על העונה הבאה". רוב השחקנים לא רוצים לשחק באדריאטית

קדחת הליהוק בעיצומה: מכבי שקועה בשיחות אינטנסיביות על מצבת השחקנים בעונה הבאה. אחד מהבעלים, דיוויד פדרמן, אינו מסתיר כי המועדון יתקשה להשאיר תחת קורתו את השחקנים – ובראשם ג'רמי פארגו וצ'אק אידסון.

עם זאת, קיים סיכוי גבוה שיותם הלפרין ישוב לשחק במדי הצהובים. לוואלה! ספורט נודע כי במידה שהמגעים בין הצדדים יתקדמו, הקבוצה תהיה מעוניינת להחתימו על חוזה לשלוש שנים. גם שון ג'יימס, בו מעוניינת גם הפועל ירושלים, נמצא ברשימות המבוקשים של הצהובים.

לאחר יומיים חופשה, שבו אתמול שחקני מכבי לאימונים לקראת הפיינל פור הישראלי. בצהריים תתאמן הקבוצה בהדר יוסף, ומחר (שלישי) היא תמריא לבלגיה, שם תקיים משחק אימון נגד האלופה ומוליכת הליגה המקומית - שרלרואה.

דיוויד בלו סבור שתקופת הביניים הזו, בין חופשה למשחק חשוב, גורמת למצב רגיש. "זה מסוכן שלפני משחקים חשובים כאלו יש חופשה ממשחקים רשמיים", הוא אמר לוואלה! ספורט, "אבל נשמור על אימונים ונישאר בפוקוס לקראת הפיינל פור ונהיה רציניים באימונים. השחקנים מבינים את חשיבות המטרה".

"היו לנו יומיים חופשה", נזכר בלו בנימה דקה של התרפקות, "משם אנחנו ניגשים לאימונים בשיא החדות. יש עוד מטרה העונה ונצטרך להיות מרוכזים וחדים. כולם מודעים לחשיבות האליפות. נהיה מוכנים".

בלו משלים עם שיטת הפיינל פור בליגה הישראלית. "ככה זה, זו השיטה. גם ביורוליג יש פיינל פור- למרות שהרקע קצת שונה בין שתי הליגות. אבל זה כדורסל מקצועי, צריך לבוא לכל משחק בשיא הדריכות. כל משחק מסוכן, ויש כאן שני משחקים כאלו".

השחקנים נגד האדריאטית

מחול ההחתמות לא פוסח על בלו. מכבי תל אביב החלה במו"מ עם השחקן עוד לפני כחודשיים – אך הצדדים טרם הגיעו לסיכום, על רקע פערים כספיים ביניהם. אך קיימת מהמורה נוספת שעלולה להפריד בין השחקן והקבוצה: השתתפותה של מכבי בליגה האדריאטית. מספר שחקנים במכבי הביעו - בינם לבין עצמם, כמו גם בסביבתם הקרובה - את חוסר שביעות רצונם מהנסיעות המתישות למקומות זניחים הכרוכות בליגה זו, כמו גם את מורת רוחם מעצם ההשתתפות במפעל.

מדבריו של בלו, ניתן להבין שגם הוא אינו שש לקפוץ על העגלה: "הליגה האדריאטית עלולה להיות קשה. כל הנסיעות למקומות קטנים שכרוכות בכך", הוא נאנח. "באופן אישי אני מעדיף שלא לשחק בליגה הזו, אך לא אני זה שמחליט לגביה", אומר השחקן.

האם יסכם במכבי? "עדיין מוקדם לי. אני בפוקוס עכשיו על סיום העונה", הוא מתחמק. "יש לי אופציה לעונה הבאה. אני אוהב להיות כאן ורוצה להיות כאן - אבל האושר של משפחתי זה הדבר הכי חשוב. זה משהו שאני ואשתי נשב ונשוחח עליו בשבועות הבאים", הוא חושף .

ובעוד העתיד מתקרב בצעדי ענק, ההפסד מול פנתאינייקוס כבר הופך לזיכרון רחוק: "אני כבר לא כל כך מרגיש את האכזבה. ראיתי את המשחק שוב ואני רואה איפה אפשר לשפר ואיפה הטעויות שעשינו. הייתה לנו עונה מצוינת אבל לצערנו היה לנו חסר משהו במשחק. אבל זה בסדר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully