וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ת"א: "ביזיון שלא מדברים על הטעויות של משיח"

ראשי האדומים עדיין לא נרגעו מהחלטת השופט לתת צהוב לשטראובר: "על חכמון כמעט עשו לינץ'". קצרה תובע את המועדון

בהפועל תל אביב עדיין לא נרגעו מתצוגת השיפוט של מנשה משיח אמש (שבת) בדרבי התל אביבי שנערך במסגרת המחזור ה-34 בליגת העל והסתיים ב-2:2. בקבוצה לוטשים עיניים גם לעסקת הבמבי בין צמד הבעלים וכן עדיין מדברים על העימות בין ערן זהבי למאמן אלי גוטמן, אולם רוב השיחות בין אנשי הקבוצה התעסקו, כאמור בשיפוט.

היום התברר לאנשי הקבוצה כי באיגוד השופטים נתנוי גיבוי מלא לשופט על החלטותיו במשחק, דבר שהרתיח את ראשי המועדון. זאת בעיקר לאחר שהתברר להם שבמהלך המשחק אמר הקוון למשיח לשלוף ללירן שטראובר אדום בגין ההכשלה על בן שהר, שלבסוף זיכתה את שוער מכבי תל אביב בצהוב.

"לא יכול להיות שאלי חכמון שרק לפנדל שלא היה ועליו עשו כמעט לינץ', ועל הטעויות של משיח אף אחד לא מדבר", אמר גורם בהפועל תל אביב. "זה ביזיון".

מעבר לכך, בהפועל גם טוענים כי פצצת תאורה הושלכה מעבר יציע אוהדי מכבי תל אביב אל עבר יציע אוהדי הפועל, דבר שלא זכה לתגובה של כוחות המשטרה ואף לא צוין בדוח השופט במשחק.

בתוך כך, מנכ"ל הקבוצה לשעבר גבי קצרה מימש היום את הבטחתו לתבוע את הפועל. כזכור, קצרה טען אחרי שהתפטר כי הנהלת האדומים חייבת לו כספים, והיום הוא שלח מכתב תביעה על סך 400 אלף שקל בגין חובות כספיים על שכר ומענקים שמגיעים לו על הדאבל בעונה שעברה וכן על ההעפלה לליגת האלופות בתחילת העונה. עם זאת, בהפועל מקווים לא להגיע לבית המשפט אלא לנסות ולהגיע להסדר עם קצרה לגבי המחלוקת מבלי שיצטרכו להיפגש בין כתליו של היכל הצדק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully