וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טגה: "אנחנו קודם כל מסתכלים על עצמנו ורוצים ניצחון"

הדס גרינברג

15.5.2011 / 12:47

קשר הפועל אשקלון מתכונן למשחק מול הפועל פתח תקוה בשבת. לא ברור אם רביד גזל שנפצע בשבת יוכל לשחק

בהפועל אשקלון היו מרוצים אתמול אחרי הניצחון על בית"ר ירושלים בדקה ה-90, אך בקבוצה יודעים שהעבודה שלהם עדיין לא הושלמה: על מנת להישאר באופן סופי בליגה, על הקבוצה לנצח את הפועל פתח תקוה בשבת, ולקוות שבית"ר לא תפסיד לסכנין.

קשר הקבוצה אמייה טגה התייחס למשחק אתמול: "זה ניצחון חשוב ומתוק מאוד בגלל שהוא הושג בדקה ה-90, אני שמח שדווקא שי בירוק כבש את השער, הוא עובד קשה מאוד באימונים וזה מגיע לו. בקשר למחזור הקרוב, אנחנו קודם כל מסתכלים על עצמנו ורוצים ניצחון". לקראת המשחק הגורלי בשבת הוסיף טגה "אנחנו בדרך כלל מנצחים בבית ונקווה להמשיך את זה. אני מקווה ומבקש שהקהל יבוא בהמוניו כדי לדחוף ולעודד כי זה חשוב לנו ולמועדון".

רביד גזל שנפצע בעינו בטדי, שוחרר לביתו אחרי שיצא במחצית לבית החולים. גזל שב היום לבית החולים לבדיקה נוספת, על מנת שיתאפשר לו לשחק נגד פתח תקוה על אף הפגיעה באזור הרגיש. הקשר מחמוד עבאס יעדר מהמשחק החשוב בשבת עקב צבירת חמישה כרטיסים צהובים.

באשקלון ציינו כי אין בכוונתם לערער על המשחק אתמול ולדרוש ניצחון טכני לאחר שיתופו הלא חוקי של שמואל קוזוקין, בעיקר בגלל שגם ניצחון טכני לא ישפיע מספיק על הפרש השערים של הקבוצה ביחס לפתח תקוה ולסכנין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully