וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחמד סבע: "הגיע לנו משהו על העבודה שהשקענו השנה"

הדס גרינברג

15.5.2011 / 12:34

חלוץ מכבי נתניה מאוכזב מכך שהכרטיס לאירופה כנראה אבד: "כולם ראו ששיחקנו כדורגל ולא רק כדי להשיג תוצאות"

במכבי נתניה קיבלו באכזבה גדולה את התבוסה 4:0 לבני יהודה אתמול (שבת). על אף העונה המוצלחת של הקבוצה וההישג הגדול בעצם ההגעה לפלייאוף העליון, השחקנים והצוות המקצועי התאכזבו בגלל שכעת הם קיוו לסיים לפחות במקום הרביעי ולהגיע למוקדמות הליגה האירופית.

חלוץ הקבוצה אחמד סבע אמר לוואלה! ספורט: "כלום לא עבד לנו אתמול. מרוב שרצינו – שום דבר לא עבד. בני יהודה באה יותר מוכנה וכנראה רצתה יותר מאיתנו. הגול המהיר שספגנו גרם לנו לתקוף כדי להשוות מהר, אבל אז שוב קיבלנו גול והכל השתבש. שום דבר לא עבד, הכל יצא הפוך. אין מה לעשות".

על העובדה כי יתכן שההפסד למכבי חיפה בחצי הגמר השפיע עליהם פיזית ומנטאלית, הוסיף סבע: "התאוששנו וכולם ראו שרצנו אתמול, אבל זה לא עבד. גם כשהיינו במומנטום הם היו יותר חדים והיה להם יותר מזל. הגיע לנו משהו על כל העבודה שהשקענו השנה, אבל זה נגמר. עשינו עונה טובה ועכשיו נסתכל קדימה".

למרות שנתניה הפתיעה את כולם העונה, סבע נותר מעט מאוכזב: "אנחנו מסתכלים על זה בתור החמצה כי כל מי שהסתכל על מכבי נתניה השנה ראה קבוצה שמשחקת כדורגל ולא רק משיגה תוצאות. לקחנו גם נקודות ממכבי חיפה והפועל תל אביב ברגעים המכריעים העונה".

אם יש משהו שסבע יכול להיות מרוצה ממנו, זו העונה הפנטסטית שעשה מבחינה אישית. סבע בן ה-31 כבש 11 שערים בליגה, שניים בגביע הטוטו ושלושה בגביע – ולכל אלו הוסיף שלושה בישולים. "מבחינה אישית היתה לי עונה מוצלחת" אומר סבע, "בעונה שעברה כבשתי תשעה שערים, כך שעשיתי שדרוג ויש לי עוד מה לתת. אני מרגיש שהייתי צריך להגיע מוקדם יותר לליגת העל, אבל עדיף מאוחר מלעולם לא. נגמר לי החוזה ואני צריך לשבת עם ההנהלה בקרוב. אני מקווה שנסתדר כדי שאוכל להישאר במועדון למרות שיש לי עוד הצעות מכמה קבוצות".

איש העסקים יצחק תשובה שנכח אתמול בפעם השלישית בחודש וחצי האחרונים במשחק הקבוצה, הגיע למשחק גם בשל חשיבותו וגם לאור העובדה כי הבטיח לשחקנים שאם ישיגו את הכרטיס לאירופה הם יקבלו ממנו חופשה בחו"ל. לצערו של תשובה זה לא קרה.

במועדון מקווים שההתעניינות של תשובה תעודד אותו לעזור לקבוצה בעונה הבאה, שצפויה להיות קשה יותר כלכלית מזו הנוכחית. מכירתם של אלמוג כהן, ביוואן פרנסמן ואיתי שכטר תרמה כלכלית למועדון, אך אם לא תהיה מכירה משמעותית של שחקן בקיץ הקרוב, האמצעים שיעמדו לראשות הקבוצה יהיו דלים אף יותר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully