וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחר: ”פגיעה באבי לוזון היא כמו פגיעה בי”

15.5.2011 / 15:17

יו”ר ההתאחדות יגיע למשחק בו מכבי חיפה תוכתר לאלופה, יעקב שחר הזהיר את האוהדים. הקבוצה לדין בגלל עבירה תקנונית

ההכנות לקראת משחקה של מכבי חיפה מחר (שני) מול עירוני קרית שמונה ממשיכות להיכנס להילוך גבוה. הירוקים ערכו אימון לקראת המשחק מחר, שעשוי להפוך לזה שיעניק לחיפה את האליפות, אבל לאחר שלמדו את הלקח היטב בעונה שעברה, בחיפה מנסים להנמיך את הציפיות, ולא להתלהב מוקדם מדי.

בתוך כך, הודיע נשיא מכבי חיפה, יעקב שחר, כי שוחח עם יו"ר ההתאחדות לכדורגל אבי לוזון, והודיע שהאחרון יגיע למשחק מחר עירוני קרית שמונה, שלאחריו עשויים הירוקים להיות מוכתרים לאלופי המדינה. שחר הוציא הודעה רשמית בה נכתב: "היום קיימתי פגישה עם יו"ר ההתאחדות לכדורגל, אבי לוזון והתנצלתי על התנהגות האוהדים שלנו בחצי הגמר. הזמנתי את אבי להיות אורחי האישי מול עירוני קרית שמונה ואני שמח שהוא הבטיח שיגיע למשחק. כל פגיעה באבי לוזון, אראה בה פגיעה אישית בי, כנשיא המועדון. אנחנו יודעים להתנהג אחרת וכך נעשה!".

אבי לוזון מסר בתגובה: "בעקבות פנייתו של ראש עיריית חיפה, מר יונה יהב, ובעקבות פגישה שהתקיימה היום (א') ביני לבין מר יעקב שחר, בה הביע בפניי התנצלות על התנהגות אוהדי המועדון, וביקש ממני באופן אישי להגיע ולהיות אורח מחר במשחק מול קרית שמונה - החלטתי להיענות לפנייתם ולהגיע לקרית אליעזר. אני מעריך ומוקיר את פועלו ותרומתו של יענקל'ה שחר בכדורגל הישראלי בכלל ובמכבי חיפה בפרט, ועל כן אשמח להגיע ולכבד את המועדון במשחק מחר. מגרש הכדורגל מיועד לכל הגילאים ואמור להוות חווית כדורגל משפחתית ועל כן אנו מצפים שהמגרשים יהיו נקיים מכל קריאות גזעניות או קללות אחרות נגד כל אדם באשר הוא".

למרות הדברים הללו, חיפה תעמוד ביום רביעי לדין בגין קריאות הגנאי שהשמיעו האוהדים נגד לוזון, אבל אם זה לא מספיק, כעת התווספה צרה חדשה: בהתאחדות ערכו בדיקה בעקבות תלונות שקיבלו לגבי מכירת הכרטיסים למשחק העונה, ושם חושדים כי המועדון מכר כמות קטנה של כרטיסי נוער, וזאת בניגוד לתקנון.

בלי קשר, באותו יום תעמוד חיפה לדין בגין הקריאות כנגד יו"ר ההתאחדות, ועשויה לספוג קנס כספי כבד. יחד עם זאת, גורם בהתאחדות העריך: "היחס של מר שחר לקריאות עשוי לגרום להקלה בעונש, שכן הוא גינה את הקריאות ואף הורה לאוהדים לחדול". גם המנכ"ל איתמר צ'יזיק גינה את המעשים וביקש מאוהדי חיפה לנהוג באיפוק, דבר נוסף שבו עשוי להתחשב בית הדין.

אבל אם חשבתם שכאן נגמר הביקור בבתי הדין ברביעי, טעיתם: חיפה זומנה הבוקר (ראשון) לבית הדין העליון של ההתאחדות לכדורגל, שידון באותו יום בעניין הערעור שהגישה בנוגע להתפרעות האוהדים במשחק נגד מכבי נתניה. כזכור, בית הדין קבע כי חיפה תארח משחק אחד ללא קהל בתחילת העונה הבאה, בגין השלכת חפצים לעבר שחקני מכבי נתניה, בהם ליאוניד קרופניק.

כפי שפורסם בוואלה! ספורט, בחיפה החליטו להגיש את הערעור בטענה לסתירות בין דוח המשקיף לבין החלטת הדיין עמנואל סלע. בחיפה אישרו כי הם מתכוונים לנקוט בכל האמצעים המשפטיים כדי למנוע את קיום העונש. את המועדון ייצג עו"ד אודי שוכטוביץ.

(עדכןו ראשון: 10:42)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully