וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: המרד של חורחה פוסאדה

15.5.2011 / 10:02

ה-DH של היאנקיז לא הסכים לחבוט תשיעי וירד לספסל, הפסים נוצחו ע"י בוסטון 6:0. חוסר מזל לבילינגסלי בהפסד לאריזונה

חורחה פוסאדה שחקן ניו יורק יאנקיז. Frank Franklin, AP
סוף הדרך? פוסאדה משקיף על המשחק/AP, Frank Franklin

חורחה פוסאדה ידע ימים טובים יותר. מי שהיה אחד התופסים הטובים ב-MLB ב-15 השנים האחרונות, כבר לא בשיאו ובתחילת העונה הוגדר כ-DH של קבוצתו ניו יורק יאנקיז. הלילה (בין שבת לראשון) נודע לפוסאדה שהוא אמור לחבוט תשיעי מול בוסטון, והוא הודיע למאמן ג'ו ג'ירארדי שהוא לא מוכן לשחק. "זו הייתה שיחה קצרה", אמר ג'ירארדי, "הוא אמר שהוא לא יכול לעלות היום בעמדת ה-DH כי הוא פצוע".

מה שהרתיח את פוסאדה היא תגובתו של ה-GM בריאן קשמן, שאמר לאחר מכן כי השחקן לא פצוע. "אני לא יודע למה אמר את זה במהלך המשחק, לא מבין", אמר פוסאדה, "אני חושב שהוא היה צריך לחכות לסיום".

והיה גם משחק, ובו חבט אדריאן גונזאלס מהרד סוקס להומר במשחק הרביעי ברציפות וסייע לגרביים לקצור ניצחון 0:6, שני בסדרה. ג'וש בקט ניצח את סי.סי. סבאת'יה, כשסילק בסטרייקאאוט תשעה חובטים בשישה אינינגים של עבודה.

אדריאן גונזאלס שחקן בוסטון רד סוקס. Frank Franklin, AP
כשהוא כל כך חם, קשה לעצור אותו. גונזאלס/AP, Frank Franklin

לצ'אד בילינגסלי מלוס אנג'לס דודג'רס לא היה מזל. המגיש הרשה חבטה אחת בלבד בשמונה אינינגים של עבודה, דאבל לסטיבן דרו, מה שהספיק לו כדי להפסיד 1:0 לאריזונה. ג'וש קולמנטר מהדיאמונדבקס זכה בניצחון שני העונה. באטלנטה עברו הברייבס את פילדלפיה 3:5, כשמרטין פראדו הלוהט שוב מסייע לאמיצים עם הומראן. שבעה אינינגים ושליש בניצחון לג'אייר ג'רג'נס.

קולורדו כבר הובילה בבית 1:7 מול סן דייגו, אבל הפאדרס רשמו שמונה ריצות בשלושת האינינגים האחרונים וניצחו 7:9. סינסינטי ניצחה את סנט לואיס 3:7, מילווקי עברה את פיטסבורג 2:8, סן פרנסיסקו גברה במשחק מקוצר על שיקגו קאבס 0:3 ואניבל סאנצ'ז מפלורידה הכיש תשעה חובטים בשמונה אינינגים של עבודה וניצח את וושינגטון 0:1.

ב-AL, מינסוטה המשיכה לשקוע לאחר שספגה שש ריצות באינינג ה-11 והפסידה לטורונטו 9:3. הומראן מספר 13 לחוזה באוטיסטה הכריע את המשחק. בראד ברגסן מבולטימור סגר שאטאאוט מרשים מול טמפה ביי כשהכיש חמישה חובטים בתשעה אינינגים של עבודה וניצח 0:6.

לוס אנג'לס איינג'לס עברה בארלינגטון את טקסס 2:3, אוקלנד גברה על שיקגו וייט סוקס 2:6, דטרויט ניצחה את קנזס סיטי 0:3 והמשחק בין קליבלנד לסיאטל נדחה בגלל גשם.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
צ'אד בילינגסלי שחקן לוס אנג'לס דודג'רס. Mark Terrill, AP
חבטה אחת יותר מדי. בילינגסלי/AP, Mark Terrill

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully