וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלומי דורה: "הסברנו לשחקנים שכלום לא גמור"

מאמן סכנין הסביר את הניצחון של הקבוצה שקירב אותה להישארות בליגה: "תיקנו את המעידה שהיתה מול אשקלון"

אדריאן הרבשטיין

איזו דרמה נהדרת צפוייה לנו במחזור האחרון של ליגת העל. לא, לא מדובר על מאבקי האליפות, כי עם על התחתית, והמאבק על ההישארות בליגה. אחרי שבמחזור הקודם נפתחה ההתמודדות לחלוטין, גם הערב (שבת) קיבלנו דרמה לא מעטה ברגעי הסיום, כשמי שיצאה המנצחת הגדולה היא בני סכנין, שהשיגה ניצחון דרמטי 1:2 על הפועל רמת גן, עלתה למקום ה-13, והיא עתה תלויה לחלוטין בעצמה. אגב, יריבתה של סכנין במחזור הסיום היא לא אחרת מאשר בית"ר ירושלים, יריבתה השנואה, כך שמשעמם בוודאי לא יהיה שם.

בסכנין חגגו את הניצחון, אבל יודעים היטב שמכאן ועד חגיגות ההישארות יש עוד לא מעט עבודה. "תיקנו את המעידה החד פעמית מאז שהגעתי לקבוצה", אמר מאמן בני סכנין, שלומי דורה לאחר הניצחון. "מעדנו באשקלון במחזור הקודם במשחק חשוב, אבל הסברנו כל השבוע לשחקנים שכלום לא גמור, וזה הוכיח את עצמו". הקבוצה חגגה עוד יותר כשהגיעו החדשות משאר המשחקים, ודורה אמר בנוגע לכך: "אנחנו שמחים לשמוע שפתח תקוה סיימו בתיקו, וניצחון על בית"ר במחזור הבא ישאיר אותנו בליגה".

על המפגש מול רמת גן אמר דורה: "זו הרגשה מוזרה, העברתי כאן תקופה לא קצרה. היה נחמד לשמוע מהקהל שלא אני הייתי הבעיה של הקבוצה. זה חימם את הלב. עכשיו הראש כבר במשחק הבא, אם נדע לנצח אז גם נישאר. אם לא, אז לא מגיע לנו".

בצד השני, ירון הוכנבוים לא הסתיר את אכזבתו, אף על פי שהפועל רמת גן כבר ירדה: "במחצית הראשונה בכלל לא הופענו, וזו המחצית שהכריעה את המשחק. חבל מאוד שזה קרה. אני חושב שבתקופה שלי הקבוצה השתפרה, נראתה טוב יותר וניצחה משחקים שלא ניצחה כל העונה. היום הייתה מעידה, חבל מאוד, אבל זה חלק מהכדורגל. כנראה שהיה גדול על החבר'ה לנצח בפעם השלישית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully