וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גילי לנדאו: "אסור להגיע מתוחים מדי לאשקלון"

14.5.2011 / 19:30

הפועל פתח תקוה חילצה נקודה מול אשדוד, המאמן כבר חושב על הקרב המכריע בשבוע הבא. בהנהלה זועמים על בית"ר

קובי אליהו

דקות ארוכות של פאניקה עברו הערב (שבת) על אוהדי הפועל פתח תקוה, ומצפות להם לא מעט כאלה גם בשבוע הבא. המלאבסים חילצו 1:1 ביתי מול מ.ס. אשדוד שמצידה הבטיחה הישארות, ובעקבות התוצאה נפלו למקום ה-14 המוליך למשחקי המבחן. לפתח תקוה כרגע 19 נקודות, בדיוק כמו הפועל אשקלון המדורגת מתחת לקו האדום, כאשר בשבוע הבא יתארחו גילי לנדאו ושחקניו אצל אשקלון, אותה מדריך אלי מחפוד, שחקן ומאמן הפועל פתח תקוה בעבר.

בסיום המשחק שוב נרשם עימות בין אוהדי הפועל פתח תקוה לתומר סיני. האוהדים המשיכו במחאה נגד ההנהלה וקיללו. גורמים בהנהלת המועדון ביקשו לציין בסיום המשחק: "בושה איך שבית"ר ירושלים נראו היום. זה לא המשחק הרגיל שלהם. הם צריכים להסתכל על עצמם במראה ולראות מה הם עושים. הם יכולים לחרוץ את גורל התחתית. חברי ההנהלה והשחקנים הוותיקים עודדו את שאר השחקנים בחדר ההלבשה ואמרו להם: "תרימו את הראש, הכל תלוי בנו".

"השתפרנו אחרי פתיחה מהוססת שלנו, וניסינו לדחוף את היריב לשער שלו ולשדר סבלנות ושאנחנו יכולים להשוות", אמר בסיום לנדאו, שעדיין מחפש ניצחון בכורה כמאמן הפועל פתח תקוה. על המשחק הבא אמר: "צריכים להיות מרוכזים ולהגיע לסוג משחק שכזה עם רמת ביטחון וריכוז ולא לבוא מתוחים מדי כי המתח הוא האויב. השחקנים רוצים להישאר בליגה והם צריכים לפרוח תחת הלחץ. יהיה מעניין. אני קורא לאוהדים של פתח תקוה שיבואו בהמוניהם, אנחנו צריכים את העידוד שלהם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully