וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוני לוי: "היתה טעות, וזה לא מתאים לנו"

15.5.2011 / 0:28

מאמן בית"ר ירושלים התייחס לשיתופו הלא חוקי של קוזוקין. גאידמק התחייב להעביר כסף לתשלום משכורות אפריל

מגד גוזני

צילום ועריכה: נועם אשל

שחקני בית"ר ירושלים ואנשי המועדון לא קיבלו את משכורות את חודש אפריל מאחר והבעלים ארקדי גאידמק לא העביר שני מיליון שקל כפי שהתחייב. גורמים במועדון אישרו כי המשכורת האחרונה לא שולמה. בכיר בבית"ר אמר הערב: "גאידמק הבטיח להעביר את הכסף כבר מחר בבוקר והמשכורות יחולקו".

המחזור האחרון בפלייאוף התחתון יתקיים בשבוע הבא ובו תיקבע היורדת הנוספת לליגה הלאומית. בני סכנין (מקום 13, 20 נקודות) תארח את בית"ר ירושלים וניצחון ישאיר אותה בליגה בוודאות. בכל מקרה סכנין לא יכולה לרדת למקום ה-15, אבל היא יכולה למצוא עצמה במקום ה-14 המוביל למבחנים אם לא תנצח בביתה.

המשחק המרכזי יהיה כמובן באשקלון שם תארח הפועל אשקלון את הפועל פתח תקוה. ניצחון של אשקלון יוריד את המלאבסים ללאומית. תיקו ומטה יוריד את אשקלון ללא קשר לתוצאת המשחק בסכנין. מ.ס אשדוד תפגוש את הפועל רמת גן והיא זקוקה לנקודה כדי להבטיח בוודאות הישארות בליגה ללא צורך במבחנים.

מעבר ליכולת החלשה של בית"ר ירושלים במשחק ההפסד 1:0 להפועל אשקלון בטדי, גם הצוות המקצועי והניהולי שלה היה רחוק מלהבריק הערב (שבת). 82 דקות מפתיחת המשחק החליט המאמן רוני לוי להכניס את הבלם שמואל קוזוקין כמחליף אחרי תקופת היעדרות ארוכה. קוזוקין החליף את שי חדד, אבל רק אחרי כחמש דקות על המגרש, אסף קינן וצוות השופטים שלו גילו כי השחקן כלל לא נרשם בטופס המשחק. קינן הורה לאנשי בית"ר להוציא את קוזוקין מהמגרש, ואיפשר להם להכניס במקומו של משה מישאלוב כחילוף שלישי, אחרי שבית"ר כבר ביצעה שני חילופים לפני כניסתו של קוזוקין.

במידה והפועל אשקלון לא הייתה מנצחת בזכות שער בתוספת הזמן, הייתה יכולה להיות לה סיבה מצויינת להתלונן על העבירה התקנונית של בית"ר ירושלים במהלך המשחק ולדרוש ניצחון טכני בתוצאה 0:3. בפועל, היא השיגה את שלוש הנקודות, ויחס השערים בינה לבין הפועל פתח תקווה שמקדימה אותה נוטה בבירור לטובת המלאבסים. כמו שזה נראה, בקבוצה לא מתכוונים לנסות ולפעול נגד בית"ר ירושלים אלא אם כן ההתאחדות לכדורגל תעשה זאת מיוזמתה.

מאמן בית"ר ירושלים רוני לוי הסביר בסיום המשחק: "היתה כאן אי הבנה כי זה קרה ברגע האחרון. היתה טעות וחבל שזה קרה כי זה לא מתאים, אבל זו טעות. בסך הכל המשחק לא התעלה לרמה גבוהה. מבחינתנו אשקלון באה להילחם אנחנו באנו למשחק בלי התלהבות ותשוקה ולא השכלנו להבקיע. בסוף הם הבקיעו שער ממצב נייח וזה מאכזב, אבל זה הכדורגל".

על העובדה שבית"ר ירושלים תשחק נגד בני סכנין במחזור האחרון ותוכל להשפיע על מאבקי ההישרדות שלה אמר רוני לוי: "אנחנו לא מתעסקים במי יורד ורוצים להיות ספורטאים עד הסוף. נבוא ברצינות ואני מקווה שנעשה את זה ככה". לוי התייחס גם להכנות הקבוצה לעונה הבאה ואמר: "זה לא פשוט, גם שחקנים ישראלים אין בשפע שאפשר להביא לבית"ר וגם זרים טובים עולים הרבה. יש לנו הרבה עבודה וקיץ ארוך. אני מאמין שבית"ר תהיה בצמרת בעונה הבאה, הסיבוב השני של הקבוצה היה שווה פלייאוף עליון. מצד אחד אני מרוצה אבל מצד שני אני לא מסתנוור".

מחפוד: "אני שמח שאנחנו תלויים בעצמנו"

מאמן הפועל אשקלון אלי מחפוד יעביר את השבוע הקרוב ברגשות מעורבים. ההתרחשויות של המחזור הנוכחי קבעו כי במחזור הקרוב מחפוד ואשקלון יארחו את הפועל פתח תקוה ואם ינצחו, יורידו את המלאבסים לליגה הלאומית. מחפוד התייחס לעניין הזה ואמר: "היום אני באשקלון ואני מסתכל על זה כמשחק כדורגל. זה נוסטלגיה אבל הביאו אותי להשאיר את אשקלון בליגה וזה לא משנה נגד מי אני משחק. ממחר נתכונן למשחק ואני מקווה שאשקלון תישאר ליגה בסוף".

על המשחק נגד בית"ר ירושלים אמר מחפוד: "סבלתי כל התשעים דקות. אחת הבעיות של קבוצת תחתית זה הלחץ והמתח, אני שמח שלא ספגנו כי לבית"ר היו שלושה מצבים ועכשיו אני שמח שהדברים תלויים בנו".

לקראת השבוע הבא הוסיף מחפוד: :"המנצחת במשחק הזה תוכל ללכת למבחנים או להישאר בליגה. רצינו להגיע למצב שאנחנו תלויים בעצמנו בבית וניצחון ישאיר אותנו אם סכנין ייאבדו נקודות. נתכונן טוב ואני סומך על השחקנים שידעו לתת את ה-90 דקות בזמן הנכון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully