וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: יצאת קליי

14.5.2011 / 13:07

הופעה טובה של קליי בוכהולץ העניקה לבוסטון ניצחה 4:5 על היאנקיז בפתיחת הסדרה. משחק נוצץ להליקסון מטמפה ביי

קליי בוכהולץ לא פתח טוב את העונה ולא עומד בינתיים בציפיות, אבל הלילה (בין שישי לשבת) הוא ראה את ניו יורק יאנקיז מול העיניים, וזה הספיק לו כדי להיכנס למצב צבירה חדש. המגיש של בוסטון רשם שבעה אינינגים עם שבעה סטרייקאאוטים ועזר לרד סוקס לנצח את המשחק הראשון שלהם העונה בברונקס, 4:5 על ניו יורק יאנקיז. אדריאן גונזאלס רשם את ההומר השמיני שלו העונה.

הלהיט של הליגה ממשיכה להיות טמפה ביי, שלאחר פתיחה רעועה לעונה הגדילה את יתרונה בפסגת בית המזרח לשני משחקים. הרייז ניצחו את בולטימור 0:3, כשג'רמי הליקסון רושם תשעה אינינגים עם שלושה סטרייקאאוטים. ברנדון ליג השערורייתי יאבד בקרוב מאוד את משרת הקלוזר בסיאטל, לאחר שפוצץ שמירה נוספת בהפסד 5:4 לקליבלנד. טראוויס הפנר ירה את ההומר המנצח עם שני שרופים לאינדיאנס.

ריקי רומרו מטורונטו פלירטט עם נו היטר, אבל הסתפק בשמונה אינינגים ושני שליש ב-0:2 על מינסוטה. שיקגו וייט סוקס גברה על אוקלנד 3:4 וטקסס עברה את לוס אנג'לס איינג'לס 1:4. ג'סטין ורלאנדר לא חטף הנגאובר מהנו היטר שלו בשבוע שעבר, ועם שמונה אינינגים ושבעה סטרייקאאוטים עזר לדטרויט למגר את קנזס סיטי 1:3.

ב-NL, קלייטון קרשאו מלוס אנג'לס דודג'רס הפליא מכותיו באריזונה, סילק 11 חובטים בסטרייקאאוט בשבעה אינינגים ושרד ניצחון למרות קאמבק של הדיאמונדבקס בשני האינינגים האחרונים, 3:4. שיקגו קאבס הביסה את סן פרנסיסקו 4:11. בסינסינטי, טוני לה רוסה שוב אכל מרורים מהבולפן שלו, כשסנט לואיס ספגה ריצה משווה באינינג התשיעי ובעשירי גמר אותה סינגל של ג'ואי ווטו, 5:6 לרדס בסיום.

פילדלפיה עברה את אטלנטה 4:5, אבל פלורידה לא נתנה לה לברוח עם 5:6 בוושינגטון. מילווקי הכניעה את פיטסבורג 2:5, ניו יורק מטס ניצחה ביוסטון 4:6 כשהיא מסתייעת בהומרים של דייויד רייט וג'ייסון ביי וקולורדו גברה על סן דייגו 7:12.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully