וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גורם במכבי ת"א: "רוב הסיכויים שפארגו לא ימשיך"

13.5.2011 / 13:00

גורם במכבי ת"א מעריך שהמו"מ לא יסתיים בהצלחה. הצוות המקצועי של הקבוצה החליט להביא סנטר נוסף בעונה הבאה

אנשי מכבי תל אביב מקיימים בחודשים האחרונים שיחות פנימיות אינטנסיביות בנוגע למצבת השחקנים בעונה הבאה ולוואלה! ספורט נודע כי הקבוצה מעוניינת לצרף בעונה הבאה סנטר נוסף. גורמים במועדון נפגשו במהלך הפיינל פור עם מספר סוכני שחקנים וכבר החלו להתעניין במועמדים לעמדה הזו. עצירתו של סופוקליס שחורציאניטיס בגמר היורוליג חידדה עבור הצוות המקצועי את הרצון בשחקן גבוה נוסף שיוכל לסייע ליווני.

כפי שפורסם בוואלה! ספורט, הנהלת מכבי שוקלת להשאיל את מילאן מצ'באן, שעד עתה, על פי גורמים בקבוצה "עדיין אינו מוכן לרמות הגבוהות ועדיין צריך להשתפשף". השאלה כזו גם תחסוף ממכבי את משכורתו של השחקן או לפחות חלק ממנה והכסף הזה יהיה מיועד לתקציב הרכש.

במכבי ממשיכים גם במאמצים להשאיר את שחקני הקבוצה, שלחלקם יש ביקוש גובר והולך באירופה. במהלך שהייתה של הקבוצה בברצלונה נפגשו קברניטי מכבי עם סוכנו האמריקאי של צ'אק אידסון, אולם למרות רצונה של ההנהלה לראות את השחקן ממשיך, אין התקדמות במו"מ בין הצדדים. גורם במכבי מספר כי השחקן מחזיק במספר הצעות גבוהות מספרד, רוסיה וטורקיה ועל כן יהיה קשה מאוד להשאירו.

גם המשאים ומתנים עם דיוויד בלו וג'רמי פארגו נתקלים בקשיים. "יהיה קשה מאוד להשאיר את כל השחקנים. כרגע זה נראה בלתי אפשרי. רוב הסיכויים שפארגו לא ימשיך וגם את אידסון יהיה קשה מאוד להחזיק - למרות שכולם רוצים שימשיכו", הודה הבוקר גורם בקבוצה.

מכבי נקנסה היום ב-15 אלף שקל בעקבות הביקורת שהשמיע דיוויד בלאט על שופטי המשחק אתמול נגד ברק נתניה (78:92 למכבי). כזכור, בלאט אמר: "אני נהנה מאוד לראות את סופו משחק. הוא משחק בצורה נקייה מאוד, אבל הוא לא יכול להישאר על המגרש בגלל שריקות תמוהות ומצחיקות. אנשים באים ומשלמים כסף כדי לראות שחקנים כמוהו וזה לא הגיוני שישרקו לו שריקות כאלה מוזרות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully