וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: הרנסנס של קרלוס

13.5.2011 / 12:01

קרלוס בלטראן ממשיך את עונת הקאמבק עם שלושה הומרים שסייעו למטס לנצח את קולורדו 5:9. גראנד סלאם לפראדו

קרלוס בלטראן שחקן ניו יורק מטס. Edc Andrieski, AP
מישהו רוצה להחתים אותו? זה הזמן לחשוב בכיוון. בלטראן/AP, Edc Andrieski

קרלוס בלטראן היה פצוע לא מעט זמן, אבל בשנת החוזה שלו, האאוטפילדר הוותיק של ניו יורק מטס לא מתכוון להראות שהוא נעלם מהזירה. בלטראן חבט הלילה (בין חמישי לשישי) לשלושה הומראנס ולמספר כפול בהכנסות רצים, וניצח כמעט לבדו את אובלדו חימנז וקולורדו 5:9. זה קרה שעות ספורות בלבד לאחר שאייק דייויס, שחקן הבסיס הראשון המצטיין של הקבוצה, נכנס ל-DL. סיבה לאופטימיות בקווינס?

באטלנטה הוציא מרטין פראדו את הברייבס מבור של 5:1 עם גראנד סלאם משווה באינינג השביעי. בעשירי חבט בריאן מק'קאן לסינגל מנצח, הברייבס ניצחו את וושינגטון 5:6. סן פרנסיסקו עברה את אריזונה 2:3 וחיימה גארסיה הפליא מכותיו בשיקגו קאבס בניצחון סנט לואיס 1:9 על שיקגו קאבס. הוא סיים עם שבעה אינינגים וארבעה סטרייקאאוטים והעלה את מאזנו ל-0:5. המשחק בין פיטסבורג ללוס אנג'לס דודג'רס הופסק באינינג השני בגלל גשם ונדחה.

ב-AL, איבן נובה שוב הוכיח שהוא לא ממש הפיתרון הראוי לרוטציה של ניו יורק יאנקיז, כשנחבט קשות בהפסד 11:5 לקנזס סיטי. הרויאלס המפתיעים (17:20) לקחו את הסדרה בברונקס. בולטימור גברה על סיאטל 1:2 בזכות שתי ריצות באינינג ה-12. טמפה ביי הלוהטת עברה קבוצה חמה אחרת, קליבלנד, 4:7, ותופסת בבלעדיות את המקום הראשון במזרח.

מרטין פראדו שחקן אטלנטה ברייבס. Paul Abell, AP
סיבוב מחבט אחד וארבע נקודות על הלוח. פראדו/AP, Paul Abell

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully