וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גילי ורמוט לא יחזור לשחק העונה

הקשר נכנע לכאבים והחליט לעבור את ניתוח הבקע כעת. הפועל ת"א תחסר אותו בדרבי ובגמר הגביע. בן דיין לא בסגל לדרבי

אם חשבתם שאין גבול לצרות של הפועל תל אביב, מתברר שיש לפחות עוד אחת שעשויה להשפיע על סיום העונה של האדומים. גילי ורמוט, שסובל כבר זמן רב מכאבים במפשעה, החליט בעצה אחת עם הצוות המקצועי והצוות הרפואי של המועדון שלא להמתין לסיום העונה ולעבור באופן מיידי ניתוח בקע. משמעות הדבר היא שורמוט לא יוכל לעזור במשחקים שנותרו להפועל תל אביב עד סיום העונה.

הקשר שוחח עם המאמן אלי גוטמן לפני כשבועיים והשניים החליטו בעצה משותפת שהוא יעבור את הניתוח אחרי סיום העונה, אך נראה שהכאבים הכריעו אותו. בשני המשחקים האחרונים - נגד מכבי נתניה בליגה ומול קרית שמונה בגביע - ורמוט עלה כמחליף בגלל שלא היה יכול לשחק 90 דקות ובמשחק נגד קרית שמונה ביום רביעי האחרון, הוא ביקש להתחלף דקות ספורות אחרי שנכנס.

ורמוט יחמיץ את שלושת המשחקים שנותרו להפועל תל אביב: משחקי הליגה נגד מכבי תל אביב ועירוני קרית שמונה וגמר הגביע מול מכבי חיפה. המאמן אלי גוטמן אמר היום לאתר הרשמי של המועדון: "אני מעריך ומוקיר את כל מה שגילי נתן לקבוצה ברגעים לא פשוטים ואת עזרתו הגדולה בחצי גמר הגביע, ומאחל לו החלמה מהירה".

ורמוט מצטרף בכך למריו פצ'אלקה, שנפצע במשחק הליגה נגד מכבי נתניה בשבת שעברה וגם כן לא ישחק בדרבי. הבדיקה שעבר הסלובקי נמצאה תקינה ולפיכך הוא יחזור לפעילות אחרי שהכאבים מהם הוא סובל יחלפו. המשמעות היא כמובן שייתכן שהוא יעמוד לרשותו של אלי גוטמן בגמר הגביע ב-25 במאי.

להפועל בעיה נוספת לקראת מחר: דדי בן דיין סובל מרגישות בשריר וגם גל שיש פצוע. השניים לא יכללו בסגל למשחק והקבוצה נותרה ללא מגו שמאלי. לפיכך נראה שדני בונדר יפתח בעמדה הזו.

מי שכן יכלל בסגל לדרבי מחר הוא החלוץ טוטו תמוז, שהתנצל בפני הצוות המקצועי והשחקנים על התנהגותו אחרי שהוחלף בחצי גמר הגביע לפני יומיים. מלך שערי הליגה לא הורשה להתאמן אתמול, אבל היום שב לאימונים.

לעומת זאת, אביחי ידין לא התאמן היום בגלל כאבים בברך. הקשר צפוי להיכלל בסגל לדרבי, אך עדיין לא ברור אם הוא יכול לשחק 90 דקות ואם יפתח בהרכב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully