וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליאור אליהו: "מה שיתנו לי לקחת אקח בשתי ידיים"

12.5.2011 / 21:55

הפורוורד התעודד מ-22 הנק' שלו בניצחון על נתניה. בלאט: "אני שמח שהוא חזר לעצמו. אם מדברים עם שחקנים, זה לא אתי"

קובי אליהו

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

מכבי תל אביב השלימה הערב (חמישי) סוויפ קליל של 0:3 על ברק נתניה בסדרת רבע גמר הפלייאוף, והפכה לקבוצה השנייה שמבטיחה את מקומה בפיינל פור אחרי הפועל ירושלים. הצהובים שוב חיכו שני רבעים שלמים כדי להתעורר מול השמינית בטבלה, שמצידה הקפידה לא לדגדג את סגנית אלופת היורוליג הטרייה במחצית השנייה.

ליאור אליהו, שקלע 22 נקודות, סירב להתייחס בסיום לעובדה שלא זכה להרבה דקות משחק בפיינל פור: "אני לא רוצה להתייחס לפיינל פור. מבחינתי הוא לא היה מוצלח מכמה סיבות, אבל אני שמח שהצלחתי להמשיך הלאה. יש לנו עכשיו את אליפות המדינה וזה דבר חשוב מאוד. אני מעדיף לא להתעסק במה שהיה בפיינל פור. אני צריך לקחת על עצמי יותר. ברור שאני רוצה לקחת על עצמי יותר ולשחק, אבל מה שיתנו לי לקחת אקח בשתי ידיים".

דיוויד בלאט התייחס למשחק הטוב של אליהו היום, לעומת הפיינל פור: "לכל שחקן יש עליות וירידות תוך כדי העונה. התפקיד שלי הוא לזהות את זה ולעבוד לפי זה. מה שחשוב זו הקבוצה וליאור אליהו חזר לעצמו ואני שמח". בנוסף זעם מאמן הצהובים על השיפוט ואמר: "אני נהנה מאוד לראות את סופו משחק. הוא משחק בצורה נקייה מאוד, אבל הוא לא יכול להישאר על המגרש בגלל שריקות תמוהות ומצחיקות. אנשים באים ומשלמים כסף כדי לראות שחקנים כמוהו וזה לא הגיוני שישרקו לו שריקות כאלה מוזרות".

בלאט גם התייחס לאפשרות ששחקנים יעזבו את מכבי תל אביב בסיום העונה ואמר על כך: "אם יש דיבור עם שחקנים של מכבי, זה לא אתי כי הם תחת חוזה וכרגע עד שהעונה תסתיים הם נשארים במכבי. בסיום העונה נדע מה כל אחד עושה, אבל בינתיים כולם פה עד שהעונה נגמרת".

מאמן המפסידה, אריק אלפסי, אמר: "נתנו דקות טובות, אבל זה לא מספיק לתת 30 דקות טובות נגד מכבי. זה קצת מתסכל לשחק שבע פעמים נגד מכבי בעונה. הם יותר טובים מאיתנו ועלו בצדק לפיינל פור. אני אדם אופטימי ומסתכל על הדברים החיוביים. שיחקנו השנה בגמר אחרי 25 שנה, שיחקנו באירופה. לצערי, לא הצלחנו ליצור מומנטום". על עתידו אמר אלפסי: "אני לא יודע איפה אהיה בעונה הבאה, אשב עם ההנהלה של הקבוצה ונראה לאן הדברים יילכו. אני חושב שעשינו עונה חיובית בסך הכל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully