וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בבאר שבע לא מתכוונים לוותר לערן לוי

12.5.2011 / 16:56

גורם על הפגישה אמש: "הוא לא יהיה חלק מהסגל". סוארס ממתין להצעה הרשמית מגנט. מאמן השוערים חן עבדו חתם

בהפועל באר שבע לא מתכוונים לוותר לערן לוי ולא ייכללו אותו בתוכניות לעונה הבאה גם אם יגיע לפתיחת האימונים. גורם בקבוצה הגיב הבוקר (חמישי) על הידיעה אמש לפיה השחקן לשיחה במועדון והתבשר כי הוא לא בתוכניות. "ערן לוי לא יהיה חלק מהסגל. אם הוא רוצה להגיע לפתיחת האימונים, הוא מוזמן. הוא לא בתוכניות שלנו". לוי עצמו מתכוון להגיע לדרוש פיצוי עבור חוזה לעונה הבאה, אבל בבאר שבע ממשיכים לטעון כי החוזה שלו לעונה הבאה לא תקף בעקבות בעיות משמעת שביצע בעונה שעברה.

דוד רביבו המריא אתמול לחופשה פרטית, הפסיק את האימונים, ולא נראה שישחק בקבוצה בעונה הבאה. כזכור, כבר לפני כחודשיים פורסם בוואלה! ספורט על כוונת אלונה ברקת להיפרד מרביבו, יחד עם מספר שחקנים נוספים כמו יחיאל צגאי, ליאור ז'אן, ג'יימס ביסו ואיברהים בסיט, שכולם אמורים לעזוב. הבלם ווילאם סוארס ממתין להצעה רשמית מגנט. כפי שפורסם אתמול, הבלגים מעוניינים בו לעונה הבאה ובקרוב עשוי להתנהל משא ומתן בעניין.

בנושא אחר: מאמן השוערים חן עבדו חתם היום (חמישי) בהפועל באר שבע ויחליף בתפקיד את אסי רחמים. עבדו שימש כמאמן השוערים של רחמים, בתקופה בה אימן גיא לוי את הקבוצה. "אנחנו שמחים שעבדו חזר לשורות המועדון ומאמינים כי יעשה את עבודתו על הצד הטוב ביותר", אמרו בקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully