וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבוחצירא: "חבל שדווקא עכשיו אנחנו בתקופה רעה"

הדס גרינברג

12.5.2011 / 12:24

קרית שמונה מאכזבת דווקא ברגעי ההכרעה, שמעון אבוחצירא מעודד למרות ההפסד בגביע, ומחכה למכבי חיפה: "יהיה מעניין"

בעירוני קרית שמונה אומנם חלמו וקיוו להגיע לגמר היסטורי בגביע המדינה, אך לצערם החלום הזה התנפץ אתמול (רביעי) אחרי ההפסד 2:0 להפועל תל אביב. על אף תקופה לא טובה שעוברת על הקבוצה בחודש האחרון, השחקנים של רן בן שמעון לא נפלו מיריבתם, ואף במרבית שלבי המשחק שלטו בשדה, אך לצערם שלא ניצלו את ההזדמנויות שניצבו בפניהם, ושילמו על כך בהפסד.

החלוץ שמעון אבוחצירא התייחס להדחה ואמר ש"לא ניצלנו מספיק את המצבים שהיו לנו, אבל אין מה לעשות, זה כדורגל. נתנו הכל, עשינו כל מה שהמאמן ביקש מאיתנו. להפועל היה יותר מזל. חבל, אבל נעשה הכל בשביל האוהדים שלנו שהפגינו תצוגה יפה מאוד".

אדריאן רוצ'ט טען בסיום המשחק כי הייתה נאיביות שכנראה גרמה להפסד, אך אבוחצירא טוען אחרת. "לא חושב שהייתה נאיביות", הוא סבור, "היה גול יפה של ערן זהבי, שנכבש עם הרבה מזל, וכשיש מזל והוא הולך איתם, אין הרבה מה לעשות. אבל נדע להתמודד עם זה".

על המשך הדרך, שמותיר את קרית שמונה עם שני משחקים (נגד מכבי חיפה ביום שני ונגד הפועל תל אביב במחזור האחרון), הוסיף אבוחצירא: "נשארו לנו שני משחקים מעניינים. אנחנו קבוצה טובה, הצגנו יכולת טובה, והראינו שקרית שמונה לא נופלת מאף קבוצה בליגה הזו. נקלענו לתקופה לא טובה בחודש האחרון, זה קורה לכל קבוצה. חבל שזה בא דווקא עכשיו, כי לאורך כל השנה היינו יציבים, ולא קרה שספגנו ארבעה או חמישה הפסדים רצופים כל העונה. אנחנו קבוצה מספיק חזקה עם שחקנים מספיק מוכשרים, ואנחנו נצא מזה".

על כך שמאז ששב מפציעה הוא מתקשה לשחזר את היכולת הטובה שהציג לפני כן, הוסיף אבוחצירא: "זה נכון שמאז שחזרתי מהפציעה אני לא כמו שהייתי, אבל בחצי הגמר הרגשתי ממש טוב ונראיתי הרבה יותר טוב במשחק. עשיתי פעולות טובות ואני מרגיש הרבה יותר טוב".

אבוחצירא ימשיך לקבל את הקרדיט בהרכב גם מול מכבי חיפה. גיא חיימוב, שהציג משחק מצוין ועצר מספר הזדמנויות מסוכנות מאוד של חלוצי הפועל, קיבל מחמאות בסיום על יכולתו, כמו גם אדריאן רוצ'ט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully