וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההתאחדות סירבה לבקשה לקיים את המחזור בשעה אחידה

הקבוצה פנתה להתאחדות כדי "לא לפגוע בספורטיביות", בחיפה הגיבו: "נשחק בכל עת שנתבקש". טוטו תמוז לא הורשה להתאמן

בהפועל תל אביב חגגו אתמול (רביעי) את העלייה לגמר גביע המדינה אחרי הניצחון 0:2 על עירוני קרית שמונה, אבל על החגיגות העיבה תקרית עם החלפתו של טוטו תמוז בדקה ה-65 על ידי גילי ורמוט. החלוץ המתוסכל ירד אל הספסל, ובעת ירידתו הוא התכוון לבעוט בכיסא עצמו, ובמקום זאת הוא בעט באלרואי כהן וזרק בקבוק.

בקבוצה לא אהבו את התנהגותו של תמוז והודיעו היום כי הוא לא הורשה להתאמן עם חבריו לקבוצה,שמתכוננת לדרבי בשבת הקרובה. תמוז יעמוד לבירור באימון מחר אצל אלי גוטמן, אז הוא יידרש להסביר את התנהגותו. בלי קשר, גוטמן נעדר מאימון הבוקר עקב בדיקות רפואיות תקופתיות שנקבעו לו מבעוד מועד.

הנהלת הפועל תל אביב הוציאה היום הודעה שבה נטען כי בעקבות תוצאות חצי הגמר מאמש, נפתח מחדש המאבק על המקום הרביעי שמוביל לאירופה. הנהלת המועדון שלחה בקשה להתאחדות לבחון את קיום המחזור הקרוב בשעה אחידה "על מנת שלא לפגוע בספורטיביות של המשחקים", אך בהתאחדות סירבו לבקשה.

גורם בהפועל תל אביב הסביר: "במצב שנוצר, קרית שמונה יכולה להגיע ליום שני כשאין לה על מה לשחק במקרה שבני יהודה או מכבי נתניה ינצחו במשחק ביניהן. זה יכול לפגוע ברוח הספורטיבית של המשחק ביום שני". כתבנו איציק יצחקי מוסיף כי במכבי חיפה הגיבו לבקשה הזו ומסרו בתגובה: "נשחק בכל עת שנתבקש".

זהבי: "לא יודע אם מה שקרה בשנה שעברה יכול לחזור ב-200 שנים הקרובות"

אתמול פרסמנו כי בקבוצה ממשיכים לחשוב על העונה הבאה, כשאיתי שכטר וערן זהבי יעזבו בוודאות בסיום העונה. הקבוצה אמורה לקבל הצעה מקייזרסלאוטרן, שמוכנה על פי מקורבים לעסקה לשלם 2.5 מיליון יורו עבור שכטר. למרות זאת, בסביבתו של החלוץ ימשיכו להמתין גם להצעה מהאנובר שצפויה להגיע בימים הקרובים, ולהציע סכומים דומים ואף גבוהים יותר. גם ווסט ברומיץ' האנגלית הביעה התעניינות בשכטר, ונציגיה ערכו מספר שיחות עם סוכנו רונן קצב, אבל לא הוגשה כל הצעה רשמית.

גורמים באיטליה אישרו אתמול כי זהבי כבר חתום בפאלרמו לעונה הבאה, והפועל תל אביב אמורה לקבל 1.1 מיליון יורו על העברתו. הקשר, שאישר שפרטיו עם הקבוצה האיטלקית נסגרו, צפוי לחתום בקבוצה מסיציליה לחמש שנים.

זהבי עצמו התראיין היום בגלי צה"ל וסיפר על התוכניות שלו לעונה הבאה: "פאלרמו זה מועדון גדול, ואני מקווה שהכל יסתדר, אך יש עוד זמן. פאלרמו תחכה עד סוף השנה". זהבי, שמחזיק בדרכון צרפתי, הוסיף: "הדרכון עושה את החיים קלים יותר. יש לי עונה טובה מאוד והייתי יכול להגיע גם בלי דרכון, אבל זה פותר הרבה בעיות וזה חשוב". זהבי התייחס גם למשא ומתן שהתנהל מול ספורטינג ליסבון, והוסיף: "הייתה הצעה יפה מספורטינג, אבל ברגע שהגיעה ההצעה מפאלרמו, שזה מקום יותר טוב בשבילי ומקום גדול יותר, זו הייתה השאיפה שלי ואני מקווה שההחלטות שלי נכונות. הדברים עדיין לא סגורים וחתומים, בינתיים זה רק דיבורים".

זהבי גם נשאל אם הוא שומר על עצמו בגלל המעבר הצפוי לאירופה, והשיב: "אני לא שומר על עצמי. שחקן כדורגל שנמצא על המגרש לא חושב על איך הוא שומר על עצמו. היה לי משחק לא כל כך טוב וכבר שמעתי אוהדים ביציע שטענו שהראש בפאלרמו, אבל אחרי השער כולם רוצים לחבק ולנשק אותך". על המשך המטרות של האדומים העונה, הוסיף הקשר: "כל עוד יש לנו סיכוי תיאורטי, אנחנו עדיין מתמודדים. אני לא יודע אם מה שקרה בשנה שעברה יכול לחזור ב-200 שנים הקרובות".

סביב מה שנראה כבעיות אגו בין טוטו תמוז לבן שהר, מציין זהבי כי הדברים בעיניו נראים אחרת: "אני לא חושב שמישהו עושה בכוונה למישהו, אולי צריך לעבוד קצת יותר על המשחק הקבוצתי. כל אחד רוצה להציל את המולדת, וזה לא צריך לקרות. זה לא משהו שעושים בכוונה. אין לבן ולטוטו מה לקנא אחד בשני".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully