וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: רוחות חדשות בשיקגו

12.5.2011 / 11:50

ג'ייק פיבי חזר מפציעה ארוכה ושידר אופטימיות ב-4:6 של הווייט סוקס על האיינג'לס. ניצחון ראשון למאט גארזה בריגלי פילד

ג'ייק פיבי שחקן שיקגו וייט סוקס. Chris Carlson, AP
לא מבריק, אבל מספיק טוב להתחלה. פיבי/AP, Chris Carlson

זה לא היה משחק גדול של ג'ייק פיבי, אבל מבחינת שיקגו וייט סוקס, הכי חשוב שהמגיש עלה סופסוף על הגבעה. זוכה הסיי יאנג לשעבר עבד שישה אינינגים באנהיים, במהלכם ספג ארבע ריצות, אבל הווייט סוקס התגברו על לוס אנג'לס איינג'לס וניצחו 4:6 בעשרה אינינגים.

בבית המזרח שוב השתוו טמפה ביי וניו יורק יאנקיז, לאחר שהרייז גברו על קליבלנד 2:8 והיאנקיז הפסידו לקנזס סיטי 4:3. בוסטון שוב מתרחקת ממאזן חצוי לאחר עוד הפסד בטורונטו, 9:3. דטרויט ניצחה במינסוטה 7:9, בהתמודדות בה מיגל קבררה הורחק בגלל ויכוח על סטרייקים. בולטימור עברה את סיאטל 2:4 והמשחק בין טקסס לאוקלנד נשלט על ידי הריינג'רס, אבל הופסק במצב של 0:7 באינינג הרביעי ויחל מחדש.

ב-NL, חמישה אינינגים הספיקו למאט גארזה כדי לקצור ניצחון ראשון בריגלי פילד במדי הקאבס, 4:11 על סנט לואיס. שמונה ריצות של סן דייגו באינינג השמיני במילווקי העניקו לה ניצחון 6:13. וושינגטון גברה על אטלנטה 3:7, ג'ייסון וורת' חבט להומר שישי העונה. שבעה אינינגים ושמונה סטרייקאאוטים של הארוקי קורודה העניקו ללוס אנג'לס דודג'רס ניצחון 0:2 על פיטסבורג. פילדלפיה עברה את פלורידה 3:5, יוסטון גברה על סינסינטי 3:4 ובאותה תוצאה הכניעה גם סן פרנסיסקו את אריזונה. המשחק בין קולורדו לניו יורק מטס נדחה.

מאט גארזה שחקן שיקגו קאבס. Charles Rex Arbogast, AP
לא מבריק, אבל מספיק טוב לניצחון ראשון בבית. גארזה/AP, Charles Rex Arbogast

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully